۱۳۹۲ اردیبهشت ۴, چهارشنبه

جهت همكاری در پروژه ساخت صحن حضرت زهرا(س) کلیک کنید


جهت همكاری در پروژه ساخت صحن حضرت زهرا(س) کلیک کنید





پايگاه اطلاع‌‌رسانی تبيان با راه‌اندازی صفحه‌ای با عنوان صحن و سرا با همكاری ستاد بازسازی عتبات عاليات استان تهران امكان همكاری در پروژه ساخت صحن حضرت زهرا(س) در شهر نجف را مهيا ساخته است.



به گزارش فرهنگ نیوز، پايگاه اطلاع‌‌رسانی تبيان در بخش تاريخ و سيره معصومين(ع)، اين امكان را برای كاربران فراهم كرده است تا در پروژه ساخت صحن حضرت زهرا(س) سهيم باشند.

كاربران از سه طريق نقدی، غير نقدی و همكاری می‌توانند در آماده‌سازی ساخت صحن حضرت زهرا(س) سهيم باشند.



يكی از روش‌های مشاركت در اين امر خير، مشاركت نقدی است كه كاربران از طريق يكی از روش‌ها می‌توانند وجه مورد نظرشان را به حساب ستاد بازسازی عتبات عاليات استان تهران واريز كنند تا صرف پروژه‌های در حال احداث در صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف شود.



شماره حساب‌ها شامل شماره حساب ۰۱۰۸۷۵۰۸۷۵۰۰۸ سيبای بانك ملی ايران، شماره حساب ١١٢ بانك ملی ايران، شماره كارت ١٦ رقمی جهت انتقال به حساب ستاد ۶۰۳۷۹۹۱۳۲۵۲۹۰۸۲۷، شماره حساب ١١٤٠٠٠٠ بانك انصار، ارسال پيامك رايگاه بدون متن به شماره ٨٨٨ اپراتور همراه اول، ارسال پيامك بدون متن به شماره ۳۵۹ اپراتور ايرانسل و واريز اينترنتی وجه از طريق صفحه صحن و سرا تبيان sahnosara.tebyan.net است.



كاربران در حمايت غير نقدی، می‌توانند طلا، نقره، مسكوكات، ميل‌گرد، آهن، انواع سنگ ساختمانی و انواع كاشی را هديه دهند كه برای تحقق اين امر می‌توانند مشخصات‌شان را به صورت صحيح ثبت كنند تا از سوی ستاد بازسازی عتبات عاليات، برای تحويل گرفتن موارد انتخابی تماس گرفته شود.



در بخش همكاری كاربران در صورتی كه يكی از مهارت‌های گچ‌كار، بنای سفت‌كار، سنگ‌كار، آرماتوربند، جوش‌كار، راويزبند، برق‌كار، تأسيسات، ايزوگام كار و كاشی‌كار را در حد حرفه‌ای دارا هستند، می‌توانند در همين زمينه با ستاد بازسازی همكاری كنند.





كاربران برای كمك‌های خود می‌توانند به اين سايت مراجعه كنند!





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum55/thread50369.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: