۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۰, سه‌شنبه

حضرت یحیی و ابلیس...

در روایات آمده در ملاقاتى كه حضرت یحیى علیه السلام با ابلیس نمود، در ضمن سخنانى كه آن حضرت با آنان ملعون داشت ، مى پرسد: اى ملعون ! چه چیز بیشتر موجب خوش حالى و روشنى چشم تو مى گردد؟

عرض كرد: زنان (بى ایمان ) كه ایشان تله ها و دام هاى من اند. وقتى لعنت و نفرین هاى صالحان بر من جمع مى شود، نزد زن ها مى روم و از ایشان دل خوش مى گردم .




در حدیث دیگرى آمده است : ابلیس به خدمت حضرت یحیى علیه السلام عرض كرد: اى یحیى ! هیچ چیز مثل زنان كمر مرا محكم نمى كند و چشمم را روشن نمى گرداند. ایشان تله ها و دام هاى من اند و تیرى هستند كه به وسیله آنان خطا نخواهم كرد: پدر و مادرم به فداى ایشان باد.


سپس افزود: اگر آنان نبودند، من نمى توانستم پست ترین و بى عرضه ترین مردان را گمراه كنم ! چشم من به ایشان روشن است ، به واسطه ایشان به مرادم مى رسم ، به سبب آنها مردم دنیا را به پرتگاه مى برم . مهمترین وسیله اى كه شیطان جهت اغواى آدمیان به كار مى برد، در درجه اول زنان و پس از آن پول است . از این جهت گفته شده : زنان (بى تقوا) زاده شیطان اند.






برگرفته از سایت حمایت از حقوق مردان :|






ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum166/thread50516.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: