۱۳۹۲ اردیبهشت ۷, شنبه

دلایل اصرار شهید خرازی برای انجام عملیات کربلای 5

همرزم شهید خرازی گفت: وقتی «عملیات کربلای 4 » با ناکامی مواجه شد، شهید حسین خرازی به سه دلیل بر انجام «عملیات کربلای 5 » تأکید کرد.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، رضایی که در یادواره تجلیل از مادران شهدا که با حضور برادر شهید حسین فهمیده، مادر شهیدحسین خرازی، پدر شهید احمدی‎روشن و همسر و دختر سید نورخدا موسوی جانباز 99 در دانشگاه لرستان سخن می‌گفت، افزود: در قرارگاه تصمیم بر این بود که بچه‎ها به مرخصی بروند، اما شهید خرازی زمانی که به قرارگاه آمد، با این تصمیم مخالفت و تاکید کرد که باید عملیات کربلای 5 انجام شود.



وی ادامه داد:


شهید خرازی به سه دلیل بر انجام عملیات کربلای 5 تاکید کرد: اول اینکه مطرح کرد نیروهای عراقی که اجازه ندادند در کربلای 4 به اهدافمان برسیم اکنون گرفتار غرور شده‎اند. در نتیجه می‎توان آنها را شکست داد. دوم اینکه کسانی که در عملیات کربلای 4 بچه محل‎های خود را از دست داده‎اند چگونه می‎توانند به خانه‎هایشان برگردند و سوم اینکه مگر ما برای جنگیدن به خدا توکل نکرده‎ایم؟، پس عملیات را انجام می‎‌هدیم.



همرزم شهید حسین خرازی گفت: اگر چه شهید خرازی در عملیات کربلای 5 بوسیله ترکشی که مامور شهادتش بود، شهید شد، اما شکستی که در کربلای 5 بر عراق تحمیل شد، کلید صدور قطعنامه 598 شد.





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum260/thread50459.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: