۱۳۹۲ مهر ۶, شنبه

آقای روحانی، امام (ره) رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناخت!


آقای روحانی، امام (ره) رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناخت!



آقای رئیس جمهور، برای افسانه دانستن هولوکاست نیازی به تاریخ دان بودن نیست. همان حقوق دان بودنتان کافیست تا تشخیص دهید که ...

نکات پرس - حمید مشایخی راد / پس از تائید دوپلهوی افسانه هولوکاست توسط ریس جمهور در مصاحبه با کریستین امانپور، هر روز شاهد عقب نشینی از اصول تاریخی و بنیادی انقلاب اسلامی هستیم.همان اصولی که پافشاری احمدی نژاد بر آنها باعث شد برچسب افراطی گری را بر پیشانیش بکوبند! دکتر روحانی در اجلاس خلع سلاح هسته ای در نیویورک، اسرائیل را نه به عنوان رژیم اشغالگر فلسطین، بلکه به عنوان رژیم اسرائیل به رسمیت شناخته و در نطق خود از لزوم پیوستن اسرائیل به معاهده پیمان عدم اشاعه هسته ای سخن گفته است. اما انگار جناب رئیس جمهور هنوز نمی دانند اسرائیل نه یک رژیم مستقل است که بتواند به جایی بپیوندد، بلکه اسرائیل همان غده ی سرطانیست که امام (ره) فرمودند باید از صحنه ی روزگار محو شود. ضرب المثلی داریم که می گوید شتر سواری دولا دولا نمی شود! یا اسرائیل باید از صحنه ی روزگار محو شود که در این صورت حق شرکت در هیچ اجلاس و عضویت در هیچ معاهده ای را ندارد، به قول خودمانی تر داخل آدم حسابش نمی کنیم، یا باید آن را به رسمیت بشناسیم و مثل بقیه ی کشورهای منطقه اجازه ی شرکت در تمام اجلاس ها و معاهده ها را به او بدهیم. آیا رئیس جمهور ایران اسلامی از بازتاب این نحوه سخن گفتن در یک اجلاس بین المللی با خبر نیستند ؟! آیا رئیس جمهور ایران نمی داند که سخن گفتن به طوری که استقلال اسرائیل را به رسمیت بشناسد خلاف مصالح عمومی کشور و نصحیت و وصیت امام و بیانات مقام معظم رهبریست؟





البته آن مردی که می گفت اسرائیل باید از صحنه ی روزگار محو شود دیگر رفته است! اما آن مردمی که به پشتوانه ی آن مرد انقلاب کردند و هر سال در راهپیمایی روز قدس موجودیت رژیم صهیونیستی را زیر سوال می برند هنوز هستند. آقای رئیس جمهور، وقت آن نرسیده کمی محکم تر، آنطور که دل مردم شاد شود نه دل دشمن موضع گیری کنید ؟! هراس از چه چیزی دارید؟ هولوکاست افسانه است و اسرائیل ، رژیم اشغالگر سرزمین قدس و دشمن تاریخی ملت انقلابی ایران و دست پرورده ی شیطان بزرگی است که وزیر امور خارجه اش بعد از 34 سال با وزیر امور خارجه ایران در دولت اعتدال بر سر یک میز نشستند. آقای رئیس جمهور، من فکر می کنم مردم از نشستن وزیر امور خارجه شان با وزیر امور خارجه آمریکا ناراحت نشوند. گاهی لازمه ی دیپلماسی نرمش قهرمانانه است، اتفاقا شاید مردم از این دیدارها و این مذاکره ها خوشحال هم بشوند، اما قطعا از باج دادن و زیر بار حرف زور رفتن و حرف حق را خوردن و نگفتن و ظلم و تجاوز را دیدن و دم نزدن ناراحت می شوند.





آقای رئیس جمهور، برای افسانه دانستن هولوکاست نیازی به تاریخ دان بودن نیست. همان حقوق دان بودنتان کافیست تا تشخیص دهید اگر هم جنایتی توسط نازی ها انجام گرفته و عده ای هم کشته شده اند ربطش به مردم فلسطین چیست؟! چرا تاوان جنایت یک قوم را باید قوم دیگری بدهند؟! کافیست دو سوالی که احمدی نژاد در مورد هولوکاست از دنیا پرسید و به خاطر همین دو سوال توسط عده ای متهم به افراطی گری و تحجر شد را از خودتان بپرسید و به دنبال جوابش بگردید. آقای رئیس جمهور، اعتدال خوب است اما نه آن قدر که دشمنان تاریخی ملت ایران پس از 34 سال تودهنی خوردن ازمقاومت ملت ایران با موضع گیری های دوپهلو به مساعدت و روی خوش نشان دادن ایران امیدوار بشوند. از تغییر لحن ها به تغییر روش ها و از تغییر روش ها به تغییر اصول امیدوار بشوند. آقای روحانی کاش این روزها صحیفه ی امام را بخوانید و ببیند که که دغدغه امام در مورد رژیم منحوس صهیونیستی چه بود .امام می ترسید از روزی که عده ای بیایند و کمک کنند تا اسرائیل در جهان شناسایی و به عنوان یک رژیم مستقل و نه غاصب در جهان معرفی شوند.و امیدوارم آن روز، روز تدبیر و امید نباشد.



امام خمینی (ره): من طرفداری از طرح استقلال اسرائیل و شناسایی او را، برای مسلمانان یك فاجعه و برای دولتهای اسلامی یك انفجار می دانم.






ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread57576.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: