۱۳۹۲ مهر ۸, دوشنبه

گذشته نماینده ایران در اسکار شد (اولین خیانت وزارت ارشاد به فرهنگ ایرانی اسلامی)






جناب وزير ارشاد روحاني به رسم قدرداني اولين خنجر را حواله فرهنگ نماينده گان ملت کرد




(گذشــته؟!)نماينده فرهنگي مردم ايران در اسکار شد!!!











فيلمي از اصغر فرهادي که مرد ايراني را در نهايت بي عرضگي و بي غيرتي نشان مي دهد مردي که فقط بلد است يک نوع غذا درست کند و با شوهر زنش زير يک سقف زندگي(نوکري) کند


انقدر قحط الرجال هست توي سينماي ما که وزارت ارشاد ما مجبور شده فيلمي رو به نمايندگي از کشورش معرفي کنه که شديدا ضد فرهنگ ايراني است و بدبختی آنجا نمایان می شود که نماینده ی ایران در اسکار ساخته ی کمپانی های خارجی ست و حتی فرانسه خود می توانست آن را به اسکار بفرستد!











نقل قول:










«در این فیلم «ماری» از احمد می‌خواهد از تهران به پاریس بازگردد تا از هم طلاق بگیرند، البته قانونا نیازی به حضور احمد در پاریس برای طلاق نیست، ولی ماری اصرار دارد تا با حضور در پاریس با او خداحافظی تلخی داشته باشند. ماری که فرانسوی است برای ملاقات او به فرودگاه می‌آید، البته او اتاقی در هتل برای احمد رزرو نکرده و او مجبور می‌شود در خانه ماری اقامت کند. احمد و ماری چند سالی است که از یکدیگر جدا شده‌اند و «سمیر» اکنون همسر ماری است. در این شرایط حضور احمد در خانه و اصرار ماری به ماندن وی «سمیر» را در شرایط سختی قرار می‌دهد‌...»






"گذشته" حتی اگر به لحاظ کیفی در جایگاه خوبی قرار داشت اما نه داستان، نه زبان، نه بازیگران، و نه حتی محل فیلمبرداری آن به ایران و فرهنگ ایرانی هیچ ارتباطی ندارد و ایرانی شدن آن فقط به یمن حضور یک کارگردان و یک بازیگر وطنی است و بهانه‌ ی خوبی برای گول زدن مردم کشور.

نگاهی هم به اعضای کمیته انتخاب کننده داشته باشیم.






براي خودم و ملتم متاسفم به خاطر دروغ به خاطر نماينده گاني که به نام اصولگرائي به مجلس رفته اند و به يک چنين افرادی راي اعتماد دادند ....







ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum287/thread57626.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: