۱۳۹۲ مهر ۸, دوشنبه

"موسیقی غربی وسیله ای برای توهین به اسلام "



نقل قول:








مدتی است که شعر رپ در خدمت توهین به اسلام قرار گرفته است. توهینها و حرفهایی بدون سند و مدرک که در قالب رپ فارسی به خورد ذهن جوانان کشور می رود آثار بدی دارد زیرا آهنگ گوش داده می شود ولی کمتر جوانی برای تحقیق صحت حرفهای خواننده به کتب و مراجع مراجعه می کند به همین دلیل تنها پراکنده شدن تخم شبهه در ذهن ایجاد می شود.











خبرستان، مدتی است که شعر رپ در خدمت توهین به اسلام قرار گرفته است.توهینها و حرفهایی بدون سند و مدرک که در قالب رپ فارسی به خورد ذهن جوانان کشور می رود آثار بدی دارد زیرا آهنگ گوش داده می شود ولی کمتر جوانی برای تحقیق صحت حرفهای خواننده به کتب و مراجع مراجعه می کند به همین دلیل تنها پراکنده شدن تخم شبهه در ذهن ایجاد می شود.



بعد از توهین شاهین نجفی به ساحت مقدس امام زمان (عج) و امام هادی (ع) فردی به نام افشین فروتن آهنگ هایی به سبک رپ با هدف توهین به دین اسلام تولید کرده است. این شخص در یک مصاحبه خود را اهل مطالعه و تحقیق می داند در حالی که از ساده ترین موضوعاتی که به دروغ به اهل بیت (ع) منتصب شده است اطلاعی ندارد. اما جالب است بدانید بیشتر صحبت های این فرد به انسان های بی سواد می ماند به طوری که قرآن را سراسر خرافات و دروغ می داند در حالی که پژوهش گران غرب تا کنون به خیلی از مسائل علمی قرآن رسیده اند و اقداماتی که قرآن ما را 1400 سال پیش بر آن امر و نهی کرده امروز آنها درک می کنند و برای زندگی بهتر استفاده می کنند.



یا در شعرهای خود از حرفهایی عجیب استفاده می کند که حتی مشخص می شود این فرد مثلا اهل مطالعه حتی قرآن را نیز یکبار نخوانده است و از روی نافهمی و بغض این سخنان را به عنوان شعر به خورد مردم می دهد. او در شعر خود خون انسان را در قرآن حلال می داند و ادعا می کند در سوره نسا جنایت انسانها نوعی کرامت شمرده شده است و اراجیفی از این دست را به صورت شعری که حتی قافیه صحیصی نیز ندارد به خورد جوانان می دهد و متاسفانه خود را هنرمند و متفکر می داند و در جایی دیگر از شعر به مرد بودن الله در قرآن اشاره می کند که به صراحت در قرآن آمده است که خدا جنسیت ندارد و در ذات خدا فکر نکنید.



او در آهنگی که با عنوان مهدی بیا می خواند بیشترین تهمت ها و توهین ها را به حضرت مهدی (عج) می کند و حتی او را مسئول مشکلات جامعه می داند. جالب است که همچین فرد متفکری امام غایب را با کمال بی شرمی و وقاحت به دزدی، زمین خواری در تجریش و خوردن بیت المال متهم می کند.



و با اعتماد به نفسی باور نکردنی موضوعاتی مانند عدالت امام علی (ع) را انکار می کند. او امام علی را که حتی از خلافت خود گذشت و بیشتر اموالش را خرج فقرا می کرد به نداشتن گذشت و مال اندوزی متهم می کند. او برخی خصوصیات امام علی (ع) را انکار می کند که حتی علمای اهل سنت نیز بر آن اعتقاد دارند و حتی بزرگترین دانشمندان مسیحی نیز به آن اعتراف کرده اند و برای علی ابن ابیطالب(ع) احترامی ویژه قائلند اما شخصی که در جامعه اسلامی اینطور عدالت و مقام علی (ع) را انکار کند مشخص است از روی بغض است نه از روی تحقیق که این موضوع به وضوح در کارهای این فرد مشخص است.



شخصیت ممتاز و ارزنده امام علی(ع) مورد احترام عالمان دیگر ادیان بوده و همیشه اندیشمندان ایشان را فردی بزرگ در طول می دانستند که برای نمونه به صحبتهای برخی دانشمندان مسیحی درباره امیرالمومنین(ع) می پردازیم:



میخاییل نعیمه، دانشمند مسیحی عرب، معتقد است: " هیچ مورخ و نویسنده ای هر اندازه هم از نبوغ و رادمردی ویژه برخوردار بوده باشد، نمی تواند قیافه کاملی از انسان بزرگی مانند پیشوا علی علیه السلام را در مجموعه ای که دارای هزار صفحه باشد، ترسیم نماید و دورانی پر از رویدادهای بزرگ مانند دوران او را توضیح بدهد. "



جبران خلیل جبران، نویسنده پرشور مسیحی، می گوید: " به عقیده من فرزند ابیطالب نخستین کسی بود از عرب که با روح کلی جهان ارتباط برقرار کرد و با آن هم نشین شد. هر کس شیفته او گشت، شیفتگی او وابسته به فطرت است و هر که به دشمنی او پرداخت، از ابنای جاهلیت است. علی علیه السلام هنوز پیام خود را به طور کامل به سراسر جهان نرسانده بود که به سرای جاوید شتافت. مرگ علی مانند مرگ پیامبران روشن بین بود همان پیامبرانی که به شهری روی می آوردند و با مردمانی می زیستند که هرگز شایسته آنان نبودند. "



توماس کارلایل، فیلسوف انگلیسی عاشقانه و دردمندانه از علی علیه السلام یاد می کند و می گوید: " ما چاره ای نداریم به غیر از آن که علی علیه السلام را دوست داشته باشیم چه، او جوانمردی بلند قدر و نیک نفس بود. از سرچشمه وجدانش مهر و نیکویی سرازیر می گشت و از دلش شعله های دلاوری و شجاعت زبانه می کشید. در کوفه ناگهان به حیله کشته شد و شدت عدالتش موجب این جنایت گشت; چه او هر کس را چون خودش عادل می پنداشت. هنگامی که درباره قاتلش گفت وگو می شد، گفت: اگر زنده ماندم، خود می دانم با او چه رفتاری پیشه سازم و اگر درگذشتم کار با شماست اگر خواستید قصاص کنید و ضربت شمشیرش را به ضربتی سزا دهید و اگر توانستید درگذرید! که این به تقوای الهی نزدیک تر است. "



جرج جرداق مسیحی در کتاب بسیار ارزشمند " امام علی علیه السلام، صدای عدالت انسانی " پس از آن که قهرمانی های امام را با قلم توانای خویش توصیف می کند و شمه ای از فضایل او را بازگو می نماید، در خطاب به روزگار می گوید: " آه! ای دنیا! چه می شد اگر قوای خود را جمع می کردی و توانت را برای بار دیگر در یک جا متمرکز می نمودی و در هر عصر و زمان یک نفر مانند علی علیه السلام را که در عقل و خرد و منطق و بیان و حماسه و شجاعت با او همپایه بود، برای بشریت به ارمغان می آوردی! "



پروفسور هانری کربن، محقق و شرق شناس معروف فرانسوی، نهج البلاغه را از مهمترین سرچشمه هایی معرفی کرد که متفکران شیعه پیوسته از آن سیراب شده اند. در قسمتی از گفتار او آمده است که : " بعد از قرآن و احادیث پیامبر اسلام(ص)، نهج البلاغه در درجه نخست اهمیت قرار دارد و تفکر فلسفی شیعه به آن وابسته است. "



"شبلي شميل" دانشمندي است که در سال ۱۳۳۵ هجري درگذشت ، وي شاگرد برجسته مکتب داروين بود و نخستين کسي است که نظريه " قوه " را در شرق منتشر کرد سپس برخلاف مکتب استاد خود که فردي الهي بود به انکار مقدسات و جهان ماوراء طبيعت برخاست و تا لحظه مرگ از مکتب مادي گري پيروي نمود. وي با اصراري که در انکار توحيد داشت، در برابر شخصيت علي (عليه السلام) سر تعظيم فرود آورده و در مورد او چنين مي‌گويد: "امام و پيشواي انسان‌ها علي بن ابيطالب بزرگ بزرگان و يگانه نسخه‌اي است که با اصل خود " پيامبر(ص) " مطابق است هرگز اهل شرق و غرب، سخنراني نظير او در گذشته و حال نديده است. "



و افراد و شخصیت های دیگری مانند بولس سلامه، استاد شاعر و نویسنده معروف مسیحی لبنانی، "لامنس" کشيش بلژيکي و "پطروشفسکي" استاد دانشگاه لنينگراد و بسیارزی دیگر از معاصرین و متاخرین در خصوص شخصیت امیرالمومنین مطالب زیادی گفته اند.



بنا بر این گزارش البته به غیر از جنبه مذهبی آهنگ های افشین فروتن می توان به جنبه خنده دار سیاسی او نیز اشاره کرد. شخصی که خود را در حال مبارزه با مقامات و مسئولین ایرانی می داند 16 سال است که در خارج از کشور زندگی می کند ولی کمتر از شش ماه است که وارد کارهای مبارزاتی شده است. نکته جالب در این است که افرادی که خود را مبارزان سیاسی می دانند اکثرا خارج از کشور هستند و به جوانان داخل گود می گویند که مقاومت کنید و ما پشت سر شما هستیم و شما را حمایت می کنیم.



نکته دیگر اینکه اینگونه افراد قصد مطرح شدن در جامعه را دارند و افرادی کوچک و حقیری هستند که همیشه آرزوی دیده شدن داشتند اما راه خوبی را برای مطرح شدن در جامعه انتخاب نکرده اند.



راهی اگرچه به صورت کاذب و در مدت زمان خاصی آنها را در سطح جامعه مطرح می کند ولی به همان سرعت نیز از یادها فراموش می شوند مانند سلمان رشدی که در غرب زندگی سختی دارد و هر شب با ترس از مرگ به خواب می رود و شاهین نجفی که تنها خود را منزوی کرد و بعد از مدتی از نظر ها و ذهن ها محو شد و اخیرا نیز شخصی جدید که قصد مطرح شدن دارد ولی بی آنکه بداند آینده ای سرد مانند امثال رشدی ها و بسی سرد تر از او زیرا رشدی مورد حمایت غرب است ولی امثال نجفی و فروتن جایگاهی برای غرب ندارند و خیلی زودتر از رشدی به زباله دان فراموشی سپرده خواهند شد.



این فرد که خود را یک مبارز سیاسی نیز می داند در آهنگ انتصابات خود مردم را تحریک به ندادن رای می کند و در آهنگ خود از انتخابات قبل و تقلب یاد می کند. فردی که حتی اصلاح طلبان جامعه را در آهنگ خود به سخره می گیرد ولی حرف هایی به نفع فتنه گران سال ۸۸ می زند و از کشته شدگان آن سال با عنوان مظلومین یاد می کند.





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum80/thread57665.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: