۱۳۹۲ مهر ۸, دوشنبه

من چادری نیستم؛ اون اصرار داشت که چادر بپوشم ...

با سلام خدمت شما

مدت یک سال هست با پسری که همسایمون بود اشنا هستم الان دیگه همسایمون نیست ولی با هم در ارتباطیم

میگفت برا ازدواج می خواد من چادری نیستم اون اصرار داشت که چادر بپوشم منم که قبول نکردم تا یه مدت دیگه خبری ازش نشد برام تعریف کرده بود که قبلا از دختری خوشش میومده و قرار شده عقد کنن اما سر مسائلی اون دختر چند روز مونده به عقد ول می کنه و میره این پسر از اون موقع دچار افسردگی شده با دیدن من خوشش اومده و جلو اومده الان هم با هم هستیم اوایل می گفت پدرم خیلی برا چادر و ... حساسه اما چند روز پیش یهو گفت پدرم میگه بیام تورو بگیرم اما تو با این اخلاقت ... اخلاقامون خیلی با هم فرق داره اون خیلی حساسه و من ادم بی تفاوتی هستم به نسبت اون. میدونم هنوز به اون دختر فکر می کنه

نمیدونم چیکار کنم که اون دختر رو فراموش کنه میدونم به خاطر اینکه به اون دختر فکر می کنه نمیتونه تصمیم قطعی برای ازدواج با من بگیره میدونم دوستم داره چون تو این مدت با وجود اینکه میدونه اخلاقامون اینجوره هم چنان دوست داره با من در ارتباط باشه منم دوستش دارم و میدونم پسر خوبیه من میدونم اصرارش برای چادر و .... اگر واقعا منو بخواد منتفی میشه

چون با اون دختر هم سر همین مسائل اختلاف داشتند با این وجود نمیدونم چه کاری بهتره نمیتونم فراموشش کنم و فعلا هم اون تصمیم قطعی نگرفته گاهی میگه بیام خواستگاری دفعه بعد دودله و من تازه متوجه شدم که هنوز اون دختر رو فراموش نکرده چون قبلا در موردش حرفی نمیزد اما حالا ناراحتیش رو میبینم....




پاسخ

سلام

اول از هم باید بگم اینکه با هم رابطه دارید درست نیست چون تضمینی نداره که به ازدواج برسه و فقط علاقه شما بیشتر می شه و اگر نتونید به هم برسید باید کلی رنج بکشی تا فراموشش کنید بنابراین بهتره رابطت رو با ایشون کاملا قطع کنی و بهش بگی تا اینجاشم این رابطه درست نبوده و اگه شما رو میخواد بهتره هرچه زودتر تصمیمش رو بگیره و رسما اقدام کنه تا هم خونواده ها در جریان باشن و هم اینکه ببینیم به درد ازدواج با هم میخوریم یا نه. اینجوری اولا شما بلا تکلیف نمی مونی که آیا ایشون یه روزی بخواد بیاد خواستگاری شما یا نه ثانیا همینکه احساس کنه شما رو داره از دست میده در صورتی که قصدش ازدواج با شما باشه تلاشش برای بدست آوردن شما بیشتر میشه ثالثا این رابطه اگه ادامه پیدا کنه ممکنه صحبتها و نگاهها گناه الود بشه و تدریجا کار به جاهای باریک بکشه و شما تحت تاثیر احساسات تن به رابطه هایی بدی که نباید بدی و در اون صورت اونی که این وسط ضرر کرده شمایی.

در مورد اینکه چطور دختر قبلی رو میتونه فراموش کنه اولا: ایشون باید از رسیدن به او نا امید بشه و تصمیم بگیره که فراموشش کنه و به سمت شما بیاد ثانیا: اگه شما با هم تناسب لازم فکری اعتقادی اخلاقی و رفتاری رو داشته باشید بعد از ازدواج عشق و علاقه شما به هم بیشتر میشه و این عشق جایگزین عشق قبلی برای ایشون میشه. ولی اگه این تناسب ها نباشه نه تنها در آینده عشق و علاقه ای که الان بین شما هست از بین میره بلکه ایشون هر روز حسرت این رو میخورن که کاش با طرف ازدواج کرده بود و ... .

اینکه ایشون اصرار رو چادر دارن و از این طرف شما هم حاضر به قبول این کار نیستی مقداری میتونه نشانه اختلاف عقیدتی شما باشه و باید در این زمینه بیشتر دقت کنید. چون اگه ایشون یا شما فقط به خاطر عشق و علاقه ای که بهم دارین تسلیم طرف بشین در آینده بعد از اینکه آتش عشق فروکش کرد ممکنه از این کارتون پشیمون بشین و زندگیتون با مشکل مواجه بشه. دودلی ایشون برای خواستگاری هم احتمالا به همین خاطره. لذا اگه ایشون مانتویی ماندن شما رو قبول میکنه باید شما رو همینطوری که هستی صرف نظر از علاقه بپذیره و اگه شما قبول کنی که چادری بشی باید واقعا با اعتقاد این کار رو بکنی نه صرف علاقه ای که به ایشون داری. در هر صورت در این زمینه باید به تفاهم برسین.

پیروز و سربلند باشید





منبع http://moshaver41.ir/post/2367





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum284/thread57675.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: