۱۳۹۲ مهر ۸, دوشنبه

ماجرای تکان دهنده ی تلقین آيت الله بروجردي


ماجرای تلقین آيت الله بروجردي











از آيت الله عراقي ره {وايضا ازآيت الله سيدعباس كاشاني ره}

نقل شده که فرمودبا بزرگان،آيت الله بروجردي ره را از منزل تا مسجداعظم تشييع كرديم. براي خاك‌سپاري فقط علما ومراجع را راه دادند

و جلوي راه را براي ديگران بسته بودند.

همراه علما به داخل رفتم.فردي براي تلقين ايشان داخل قبر شد.

بعد از چند لحظه بالا آمدو گفت: من نمي ‏توانم! گفتند: چه شد؟

گفت: آقاي بروجردي با من تكرار مي‏كند؛ مي‏ترسم!

به فرد ديگري گفتند تلقين را بخواند، وقتي داخل شد سريع از قبر بيرون آمد و گفت: آقاي بروجردي با من تكرار مي‏كند! ما عادت كرده ‏ايم مرده‏ هايي كه دفن مي‏كنيم، بايد مرده باشند! ولي آقاي بروجردي زنده است.

آقاي عراقي مي گويد من تلقين را مي‏گويم. داخل قبر شدم و گفتم.




بسيار عجيب است، زماني كه من و شما را داخل قبر مي‏گذارند، مي‏گويند: «اسمع، افهم؛ بشنو و بفهم!» اين گوش ما شنوا نيست.



امام‏ خميني ‏قدس‌سره بارها در كتاب هاي اخلاقي شان مي ‏فرمايند: «اي برادر،اين پنبه را از گوش خود بيرون كن، مي‏خواهم دو كلمه حرف بزنم.» آيت الله بهجت رحمه الله عليه به تعبير ديگر مي فرمودند:«پنبه‏ اي به يك گوش داخل كن تا آنچه را مي‏شنوي، اندكي بماند و از گوش ديگر بيرون نرود» .عيب ما همين است كه سخن انبيا و معصومين (عليهم‌السلام) را نمي‏شنويم. اندكي بايد دل داد، او خود دلبري خواهد كرد.





یا سیدالکریم







ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum84/thread57627.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: