۱۳۹۲ مهر ۸, دوشنبه

سال دوست دختر داشته؛ ولی الان اون فوت کرده و ...

سلام

من چند وقته باکسی بصورت مجازی اشنا شدم. ک 8 سال دوست دخترداشته ولی فوت کرده خیلی داغونه. قول دادیم باهم باشیم میخوام حالش خوب بشه گفت بعدازاون دوبارخودکشی کرده موهاش خیلی کم شده . دوست دخترش پارسال فوت کرده تا ماه شعبان امسالم همش مشکی میپوشیده . الان خیلی عصبی شده من دوسش دارم و میخوام کمکش کنم تا خوب بشه. وقتی چت میکنیم یا اس میدیم وقتی میخوایم جدا بشیم میگه نگو خدافظ فقط بگو فعلا چندبار حواسم نبود خدافظی کردم خیلی ناراحت شد و اینکه ی بار بهش حرف از مردنم زدم خیلی حالش بد شد بعدجور عصبی شد اونقدر ک گفت خفه شو دیگه از اینحرفا نزن. خوبه ها ولی اگه سوال پیچش کردم ک مثلا اینی ک گفتی یعنی چی و .. میگه حوصله ندارم اینقد سوال نکن. اونم دوسم داره از کاراش حرفاش میفهمم چون اگه دوسم نداشت چ لزومی داشته برام وقت بزاره وناراحتیم واسش مهم باشه و... میشه راهنماییم کنین ببینم باید باهاش چجوری برخورد کنم ؟بعضی وقتا ازش دلگیر میشم ولی میبینم واقعا صدمه دیده نمیخوام ناراحتیشو ببینم بهش گفتم ک کمکت میکنم تاخوب بشی تادیگه غمگین نباشی تا همودوست داشته باشیم خودشم قول داده کمکم کنه تا باهم اینده رو خوب بسازیم شما میشه کمکم کنید تاچجوری باهاش باشم ورفتارکنم؟این رابطه چجوریه؟




پاسخ

سلام

اینکه بخوای همینطوری رابطه رو با ایشون ادامه بدی اصلا به صلاح شما نیست. چون این رابطه باعث میشه شما روز به روز به ایشون وابسته تر بشی و اگه به هر دلیلی نشه یا نتونی باهاش ازدواج کنی، برای فراموش کردنش رنج زیادی رو باید تحمل کنی.

لذا اگه قصد شما از این رابطه اینه که فقط ایشون رو آروم کنی و نه شما و نه ایشون به ازدواج فکر نمی کنین، باید بگم این رابطه علاوه بر اینکه کوله بار گناهتون رو سنگین میکنه آیندتون و به خصوص آینده شما رو شدیدا در خطر قرار میده؛ چون اولا این دلخوشی و وابستگی، دائمی نیست و همیشه دلهره این رو باید داشته باشی که یه روزی تموم میشه ثانیا ممکنه کار به جای باریک بکشه و رابطه بیش از حد نزدیک بشه که در اون صورت مضرات خودش رو داره ثالثا اگه خانواده شما حساس باشن، هر لحظه ممکنه این رابطه لو بره و علاوه بر اینکه کارنامه اون دنیا رو خراب میکنه کارنامه این دنیا رو هم سیاه میکنه و هر کی در آینده بخواد برای ازدواج به سمت شما بیاد با این کارنامه روبرو میشه و پاپس میکشه و ...

اما اگه قصدت از این رابطه اینه که در آینده باهاش ازدواج کنی، ادامه دادن این رابطه و روز به روز بیشتر بهش محبت کردن و ... نه تنها مسیر ازدواج ایشون رو با شما هموار نمیکنه بلکه هر روز که میگذره و رابطه ها نزدیکتر میشه، احتمال ازدواج ایشون با شما کمتر میشه به خصوص اگه به رابطه جنسی کشیده بشه که در اون صورت دیگه ایشون تمایلی به ازدواج با شما نخواهد داشت. علتشم اینه که انسان ها نسبت به اون چیزی حریص میشن که ازش منع میشن اما وقتی بهش رسیدن خواستنشون کم می شه علاوه بر اینکه ممکنه در این صورت تو رو ناپاک ببینه و ردت کنه. اما در مورد این فرد با توجه به اینکه قبلا عاشق فرد دیگه ای بوده و به حدی شدید بوده که به خاطرش خودکشی کرده ممکنه بعد از ازدواج شما رو با اون معشوقش مقایسه کنه و انتظار داشته باشه که مثل اون بشی. به اضافه اینکه کسی که خود کشی می کنه معلوم نیست ادم مناسبی برای زندگی باشه. بعلاوه صرف دوست داشتن دلیل بر این نیست که شما رو برای ازدواج می خواد و یا اینکه اگه ازدواج کنین زندگی خوبی خواهید داشت؛ چون دوست داشتن کافی نیست بلکه اصل تناسبها است که با رابطه معلوم نمیشه مناسب هم هستید یا نه.

لذا راهکار درستش برای رسیدن به ایشون اینه که بهش بگی ادامه دادن این رابطه به این شکل به صلاح نیست چون آینده این رابطه مشخص نیست و اگه شما رو میخواد بهتره رسما اقدام کنه تا هم خونواده ها با هم آشنا بشن و هم شما بررسی کنی که با توجه به اینکه ممکنه شما رو با عشق سابقش مقایسه کنه و اینکه اهل خودکشی کردنه آیا می تونی زندگی خوبی در کنارش داشته باشی یا نه؟

اینجوری علاوه بر اینکه از مضرات رابطه جلوگیری کردی، با عقب نشینی شما تمایل ایشون برای بدست آوردن شما بیشتر میشه در حالی که اگه ادامه بدی و کشته مردش بشی و اصرار برای ازدواج از طرف شما باشه، اونموقع ایشون عقب نشینی خواهد کرد و به جای اینکه شما ناز کنی ایشون ناز میکنه.

پیروز و سربلند باشید





منبع مشاور ازدواج و خانواده - 8 سال دوست دختر داشته؛ ولی الان اون فوت کرده و ...





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum284/thread57643.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: