۱۳۹۲ مرداد ۹, چهارشنبه

زائر سوئدی حرم رضوی به مذهب تشیع گروید

سرویس شهرستانها -

سيلوا متو استاد دانشگاه اقتصاد سوئد كه ۳۱ سال سن دارد روز گذشته طي مراسمي با حضور كارشناسان ديني اداره ارتباطات اسلامي و امور زائران غيرايراني آستان قدس رضوي در رواق غدير حرم مطهر امام رضا (ع) مسلمان شد و نام زينب را براي خود برگزيد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي، «سيلوا متو» 31 ساله با اشاره به علت گرايش خود به اسلام و تشيع، گفت: اسلام دين كاملي است كه مي‌تواند همه نيازهاي انسان را تأمين كند و دستورالعمل‌هاي جامعي را براي خوب زيستن دارد و با مطالعاتي كه در اين زمينه داشتم مذهب تشيع را براي خود انتخاب كردم.

وي گفت: آشنايي من با دين اسلام به دانشگاه و معاشرت با دوستان مسلمانم بازمي‌گردد، همچنين در سفري كه به سوريه داشتم در ارتباط با دوستان مسلماني كه در آن كشور پيدا كردم اطلاعات زيادي از دين اسلام را به دست آوردم.

وي كه 18 ماه براي انتخاب دين اسلام تحقيق و پژوهش كرده است، خاطرنشان كرد: با مطالعه قرآن و مطالعه كتاب‌هايي از زندگينامه ائمه اطهار(ع) مذهب تشيع را كاملترين دين انتخاب كردم كه تمام دستوراتي كه در آن آمده از مباني علمي برخوردار است و باعث سعادت فرد مي‌شود.

زینب اين تازه مسلمان با اشاره به علاقه‌اي كه براي زيارت حضرت معصومه(س) دارد، ابراز داشت: بعد از سفر ايران بلافاصله به كربلا مي‌روم و مرقد مطهر امام حسين(ع) را زيارت خواهم كرد.





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum272/thread53632.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: