۱۳۹۲ مرداد ۷, دوشنبه

۱۰ هزار تروریست برای تصرف شهر شیعیان / فیلم (+۱۶)








با گذشت چند روز از جنایت های تروریست های مسلح سوری در منطقه خان العسل همچنان ابعاد این کشتار جمعی تروریست‌ها ناشناخته باقی مانده است، تروریست‌های سوری از طریق تریبون‌های رسانه‌ای خود ادعا می کنند تنها ۵۱ نظامی را ترور کرده اند، البته با وجودی که این اقدام هم در قوانین و مشورهای بین‌المللی محکوم است و با اذعان رسمی این گروه‌ها به اینکه این عده در اسارت تروریست‌ها بوده‌اند و بر اساس قوانین بین‌المللی نباید به صورت جمعی کشته می شدند، اما برخی افشاگری ها نشان از آن دارد که ابعاد این فاجعه تروریستی بسیار بیش از اعلام رسمی منابع وابسته به تروریست‌های سوری است.




شیخ "عبدالرحمن علی ضلع" رئیس مرکز مطالعات و بررسی های وحدت اسلامی در بلاد الشام درهمین راستا در گفتگو با پایگاه خبری العهد گفت که تعداد کسانی که در کشتار جمعی خان العسل کشته شده‌اند، بالغ بر ۲۱۰ شهروند هستند که همگی آنها الان در بیمارستان حلب هستند. این در حالی است که برخی رسانه‌های دیگر این آمار را ۱۰۰ شهروند اعلام کرده‌اند که در روزهای تلاش تروریست‌ها برای اشغال این منطقه از روز دوشنبه کشته شده‌اند.










وی تاکید کرد که ۷۵ شهروند نیز همچنان در دست تروریست ها هستند و ۶۵ نفر دیگر نیز بر اثر حملات موشکی تروریست‌ ها زیر آوار مانده اند و ۷۵ شهروند نفر دیگر نیز در داخل خان العسل در محاصره تروریست ها قرار گرفته اند.



عبدالرحمن الضلع با نژادپرستانه خواندن این جنایت تروریست ها می‌افزاید که چیزی که رسانه‌ها به آن توجه نمی کنند، این است که ۹۵ درصد مردم خان العسل از شیعیان هستند و به همین علت است که تکفیری ها و تروریست‌ها بدترین جنایت‌ها را در این منطقه انجام می دهند،‌این جنایت ها از پاره کردن شکم زن باردار گرفته تا کشتار کودکان و نظامیان در گوشه و کنار این شهر روی داده است.










وی در مورد عملیات تکفیری‌ها برای تسلط بر این شهر گفت که عناصر جبهه تروریستی النصره از شمال خان العسل به این شهر نفوذ کردند و تروریست‌های دولت شام و عراق نیز از غرب وارد شدند، البته عناصر ارتش آزاد از آنجا که از سه ماه پیش با تروریست‌ های النصرة دچار اختلاف شده‌اند، در این عملیات شرکت نکردند.



حمله توپخانه ای چهار تانک به شهر خان العسل و انفجار انتحاری ۴ عنصر سلفی در کارگاه سردخانه های مشتو در این شهرباعث شد تا این محل که نظامیان ترور شده سوری در آن مستقر بودند، به دست تروریست های سلفی بیفتد و جنایتی که بخش هایی از آن در رسانه ها منتشر شد، روی دهد.






خبرگزاری سوریه نیز گزارش داد که تروریست های مسلح جنایت‌های زیادی بر ضد شهروندان خان العسل انجام داده‌اند.



خبرگزاری سوریه با اعلام اینکه آمار کشته شده های شهروندان سوری در خان العسل بیشتر از اعلام تروریست هاست، تاکید کرد که دست کم ۱۲۳ نفر در این شهر کشته شده اند و تعداد زیادی نیز مفقود شده‌اند، بر اساس این گزارش بیشتر کشته شده‌های خان العسل از شهروندان بی‌گناه هستند.






هتک حرمت و روی هم انداختن جنازه‌های شهدای غیرنظامی و نظامیان سوری، آتش زدن جنازه ها، تجاوز و کشتار اسرا و جنایت های دیگر از مواردی است که خوی وحشیانه تروریست های سوری را ثابت کرده و مدعیان دروغین دموکراسی و مبارزه با تروریسیم را که اقدام به تجهیز تسلیحاتی و مالی این کشورها می‌کنند، رسوا کرده است.












جامعه جهانی در ادامه رویکرد دوگانه خود با وجود اسناد و دلایل متقن در ارتکاب این جنایت نه تنها واکنشی به این اقدامات از خود نشان نمی دهد، بلکه به حمایت‌های بی دریغ خود از عاملان این اقدامات تروریستی ادامه داده و آنها را در ادامه کشتار شهروندان بی گناه سوریه و تخریب زیر ساخت های این کشور یاری می‌دهد.



بر اساس گزارش های موجود موفقیت تروریست‌های سوری در دستیابی به این شهر از طریق خیانت برخی از عناصر داخل آن صورت گرفت و این عناصر اماکن نظارتی و گذرگاه‌هایی را که باید از آنها مراقبت می‌شد، خالی کردند، اما تروریست‌ها بعد از تسلط بر شهر حتی عناصری از ارتش را که با خیانت به دولت این کشور و همکاری با تروریست‌ها زمینه تسلط آنها بر خان العسل را فراهم آورده بودند، کشتند.






جزئیات جنایت های تروریستی ها در کشتار زنان، کودکان و پیرمردها در ورود به این شهر شیعه نشین و علوی نشین که بالغ بر ۹۰ درصد آنها از این دو طیف مذهبی هستند، بسیار فجیع است. بر اساس این گزارش‌های تروریست‌ها با ساطور و چاقو و سرنیزه به جان مردم شهر افتاده و هر کسی را که در مسیر خود با وی روبرو می شدند، بلافاصله می‌کشتند، آنها با یورش به خانه ها، افراد خانواده ها را به بیرون بردند و جوانان را با شلیک مستقیم گلوله به سرشان از بین بردند. تروریست‌ها حتی شکم زنان باردار را پاره کردند و خانه های مردم را به روی آنها ویران کردند و سر برخی شهروندان را نیز از تن جدا کردند؛ آنها تعدادی از غیرنظامیان را زنده زنده به آتش کشیدند. بر اساس این گزارش جنازه های این افراد الان در بیمارستان حلب است، اما رسانه های سوری از انتشار تصاویرآنها منع شده‌اند.



در عملیات تصرف شهر خان العسل دست کم ۱۰ هزار تروریست سوری حضور داشتند.






البته در یکی از عکس‌هایی که از سوی پایگاه خبری تروریست های سوری لحظاتی پیش از اعدام ۵۱ عضو ارتش گرفته و منتشر شده، یکی از نظامیان سوری مشخص است که با روحیه بالای خود دست خود را به علامت پیروزی بالا می برد، این تصویر که روحیه بالای نظامیان ارتش سوریه را نشان می‌دهد، قطعا از دید منتشر کنندگان آن به دور مانده، چرا که با وجود بی رحمی و سنگ‌دلی دشمنان، این اقدام روحیه بالای عناصر ارتش و وفاداری آنها به نظام مقاوم خود را ثابت کرده و نشان می‌دهد که این ارتش می‌تواند با همین مولفه ها توطئه های داخلی و خارجی و جهانی علیه این کشور را از بین ببرد.











ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum55/thread53558.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: