۱۳۹۲ مرداد ۹, چهارشنبه

قرار نیست خاتمی در مراسم تحلیف باشد (خبر ویژه)

عضو هیئت رئيسه مجلس گفت: قرار نیست خاتمی در فهرست مهمانان مراسم تحلیف ریاست جمهوری حضور داشته باشد.

شاهین محمدصادقی در گفت وگو با تسنیم از جلسه هیئت رئيسه مجلس خبر داد وگفت: براساس آیین‌نامه، رئيس‌جمهور منتخب‌ باید درمجلس سوگند یاد کند لذا در جلسه امروز هیئت رئيسه چگونگی برگزاری مراسم تحلیف، ورود و جایگاه مهمانان و نیز استقرار آنها و تمهیداتی که از نظر حفاظتی، امنیتی و تبلیغاتی مورد نیاز است، بحث و بررسی شد.

وی در مورد حضور خاتمی در مراسم تحلیف گفت: در این مورد، امروز بحث نشد البته قرار هم نبوده که وی در مراسم تحلیف حضور داشته باشد. نام خاتمی در فهرست مهمانان قرار ندارد و ما هم در این مورد بحثی نکردیم.

وی با بیان اینکه تقریباً لیست مهمانان برای شرکت در مراسم تحلیف مشخص شده است، گفت: لیست افراد و مهمانان اصلی و حقوقی حاضر در این مراسم مشخص شده‌اند.

صادقی تاکید کرد: دبیر شورای نگهبان، رئیس مجلس خبرگان و فرماندهان نظامی و انتظامی، رئيس دفتر مقام معظم رهبری، استانداران، سفرای کشورهای مقیم تهران، رئيس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای شورای نگهبان و وزرای دولت فعلی مهمانان اصلی مراسم تحلیف هستند.

سایت انتخاب نیز که به اصلاح‌طلبان نزدیک است در خبری نوشت: خاتمی در مراسم تحلیف حضور پیدا نمی‌کند.

انتخاب علت این امر را احتمال ایجاد تشنج در مجلس در صورت حضور خاتمی در مراسم تحلیف عنوان کرد و نوشت: نظر خاتمی عدم شرکت در این مراسم است.

خاتمی از عوامل فتنه و آشوب سال 88 است که در جلسات خصوصی تاکید کرده تقلب در انتخابات سال 88 واقعیت ندارد و او از ابتدا هم معتقد نبوده که در آن انتخابات تقلب شده است. با این حال وی شجاعت وجرئت این را ندارد که همین واقعیت را به طور علنی بازگو کند و از مردم و نظام عذرخواهی نماید.





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread53629.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: