۱۳۹۲ مرداد ۹, چهارشنبه

اصلا کی گفته من باید از فلسطین حمایت کنم؟ ها کی گفته!



چرا باید از فلسطین حمایت کرد؟؟!!




پیش دانشگاهی بودم نمیدونم چی شد حرف از صندوق صدقات و بعدم فلسطین شد!

معلممون برگشت گفت: اتفاقا همین چندوقت پیش یه میلی برام اومده بود یه سری عکسای آنچنانی خانوما لب ساحل و عشق و صفا! کی میگه فلسطین بدبخته؟!! اصلا میدونستید فلسطین به بهشت اروپا معروفه؟! این تصاویرو نشون میدن دل من و شمارو بسوزونن خودشون اون پشت خوش میگذرونن....



خلاصه مارو میگی عصبانی شده بودیم میگفتم وای این چرندیات چیه این داره سرکلاس میگه! بچه ها هم که اکثرا خودشیرین هرکی یه دری وری اضافه می کرد! نمی دونستم چه جوری باید با معلم کلاس در این باره بحث کنم از یه طرف آمپرم رفته بود بالا بدجور! آخرسر دیگه طاقت نیاوردم و با یه "وااااااااااااااا" ی خوشگل نارضایتیمو نشون دادم! بعدش ادامه دادم: ببخشین مگه این چیزا دلیل میشه؟!!! مگه همین زمان هشت سال جنگ خودمون همه بدبخت بیچاره و خاکی ماکی بودن؟؟!! یعنی هیچ جشنی عروسی ای چیزی نبود؟ عکسی گرفته نشد؟ اصلا مگه یه عده بزدل جیره خور اجانب نبودن که اصلا ماموریت خاصی هم داشتن؟!!! فلسطین یه جاهاییش دست یهودیاست! اصلا از کجا معلوم که این عکسا دقیقا با این هدف گرفته و ارسال نشده باشه؟!! بعد تازه بهشت بودن فلسطین لزوما دلیل رفاه داشتن فلسطینیا نیست اتفاقا دلیل اینه که صهیونیست بهش طمع کنه و.....



خلاصه معلممونو میگید اینطوری منم گفتم دیگه آمپره زده بود بالا خیلی بد توپیدم! بعد دیدم گرخید خب بالاخره دفتری گفتن مدیری گفتن حرف خلاف زدن و بچه هارو شوروندن!!!! اونم تو اون برهه حساس!!! واسه همون خیلی ظریف حرفو عوض کرد و تمومش کرد! اما ما که دست بردار نبودیم!



جلسه بعدش یه بروشور داشتم سخنرانی معروف شهید مطهری درباره اشغال فلسطین! یه سخنرانی مفصل! بردم دادم بهش بخونه!



آخر جلسه بعدش صدام زد گفت: ببین عزیزم (دستشم گذاشت رو شونم که یعنی ما با هم رفیقیم به سرت نزنه بری دفتر و ایناها!! ) من نگفتم که به فلسطین کمک نکنیم! من گفتم اول کشور خودمون اول مسلمونای ایران بعدش مسلمونای کشورای دیگه!! خب وگرنه کیه که از کشته شدن بچه های بی گناه ناراحت نشه؟؟! منتها هرچیزی اولویت بندی داره!! الان هنوز بم بازسازی کامل نشده....



راستش من مطمئن بودم که کمک به فلسطین درسته و منافاتی با کمک به مستضعفین خودمون نداره اما اون روز هیچی نتونستم بگم! نمی دونستم چه جوری اثبات کنم یکمم ترسیدم لحنم تند بشه و...



خیلی پشیمونم که عین یه مرد وای نستادم بهش بگم:



یعنی نمیشه هم مردم کشور خودمون رو کمک رسانی کنیم هم از اونارو حمایت مالی و معنوی کنیم؟؟؟ شاید بر می گشت می گفت خب اول مستضعفین کشور خودمون تموم بشن بعد به بقیه کمک کنیم!!!! منم میگفتم اولا که اینجوری اگه باشه تا ظهور خود آقا هم مستضعفین تموم نمیشن اصلا به اونا نمیرسه که!! بعدشم تو همون سخنرانی شهید مطهری میگه اصلا مشکل مسلمونا همین مرزبندی هاست!! اصلا مگه آرمان مسلمین امت واحده نیست؟؟؟ پس مسلمون ایرانی و فلسطینی چه فرقی باهم داره! مثلا برای شما فرقی داره که به محرومین شیراز کمک کنیم یا محرومین یزد؟؟ کسی بر میگرده بگه باید به فلان شهر بیشتر توجه بشه؟؟؟ اسلام هم همینو می خواد از مسلمونا!!!!



یه چیز دیگه اینه که شما تصور کنید برادرتون تو خونه مریضه بعد خونه همسایتون یه نفر داره همسایتونو می کشه! شما چیکار می کنید؟؟ میگید نه من برادرم مریضه باید پیشش باشم؟؟؟؟؟؟ واقعا اینو میگید؟ یا میرید برای نجات همسایتون اقدام می کنید؟؟!



اصلا تمام این فرض هایی که مرزبندی نباید بشه و همه با هم برادریم و اینا رو ولش کنید! شما حتی اگه آدم خودخواهی هم باشید عقل میگه که باید از فلسطین حمایت کنید! چرا؟؟؟ مثلا فرض کنید خونه شما دیوار نداره توی خونتونم یخچال ندارین مثلا!! براتون خریدن کدوم ارجح تره؟؟! یخچال؟؟!! که پسفردا به خاطر دیوار نداشتن خونتون همونم از دست بدین؟؟؟؟



خب قضیه فلسطینم همینه! اسرائیل برنامه داره! اصلا عقل سلیم هم میتونه حدس بزنه که این صهیونیست بی وجود به همین خاک راضی نیست! از نیل تا فرات برنامشه! تو دل مسلمونا! تا به همه خصوصا جمهوری اسلامی که به بقیه داره خط میده تسلط داشته باشه! چه اتفاقی می افته اگه اسرائیل غاصب بیاد تا عراق؟؟!!!! هر آن در معرض حمله هستیم! البته هرچند مطمئنا اسرائیل پشیزی نیست که بخواد حریف جمهوری اسلامی بشه!!! اما بالاخره جنگ نظامی ضررای خودشو داره و.....



اصلا این سوریه خودمون! فکر می کنید کی داره این بلا رو سر مردمش میاره؟ افراطی های سلفی؟ اونا فقط ابزار دست صهیونیستها و آمریکاییان تا بشار اسد سقوط کنه! اونوقت چی میشه؟ بزرگترین متحد منطقه ای ایران از دست میره و اسرائیل میشه همسایه عراق، عراق هم که دست آمریکاست اونوقت اسرائیل شده همسایه خودمون! به همین راحتی! ما که دوست نداریم بلایی که سر سوریه آوردند سر ما بیارند؟ البته خوابشو ببینن! چون ما روز جمعه با حضورمون در راهپیمایی روز قدس نشون میدیم که تا آخر توی صحنه هستیم! و بصیرتمون رو به دنیا نشون میدیم!

اینا حرفایی بود که تو گلوم گیر کرده بود و واقعا از خودم متنفرم که اون روز این حرفارو نگفتم!!!





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum252/thread53668.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: