۱۳۹۲ مرداد ۸, سه‌شنبه

حرکت زننده ی یک دختر ایرانی در کنسرت انریکه!!!

ببخشید اگر احیانا اینجا جای بیانش نیست

اما لازم دونستم بیان بشه.

این خبر مال حدود یک سال پیشه

ایران داره تاکجا میره؟؟؟ ....



حدود 1سال پیش انریکه ی کنسرت تو کانادا داشته و در حال خوندن آهنگ Hero بوده که طبق معمول دست ی دخترو میگیره که بیارش روی استیج و با خودش همراهش کنه از قضا این دختر ی ایرانی از آب در میاد که واقعا وضع حجابی زننده ای داشته خلاصه انریکه دستشو میگیره میکشش بالا و در حین بالا اومدن واسه لباسش ی مشکلی پیش میاد که مجبور میشه تا آخر لباسشو نگه داره که نیفته!!!دختره ی ندیده هم هنوز بالا نرسیده میپره بغل انریکه و انریکه هم ی دستش به لباس دختره بود ی دستش به میکروفون!!

بعد از مدتی رقص با هم آهنگ انریکه تموم میشه و از دختره میپرسه اسمت چیه دختره هم که حالش دست خودش نبوده (ویسکی خورده بوده اونم فک کنم ی تانکر!!) داد میزنه بیتا و بعدشم فریاد میزنه I am persian اونم دو بار!!

بعدش ی آهنگ درخواست میکنه. انریکه هنوز شروع به خوندن نکرده بوده که دختره اول جلوی انریکه زانو میزنه بعدشم واسش سجده میکنه!!!!! انریکه سعی میکنه بلندش کنه ولی دختره بلند بشو نبود!! خلاصه انریکه بلندش میکنه ولی دختره دوباره میره بیفته به پاش که انریکه میگه اینجا کاناداس نه ایران!! واقعا به حال دختره و ایران تاسف خوردم...

وضع حجابی و حرکات جلف و زننده دختره به کنار؛ ولی نباید اینطوری ایرانو در مقابل دشمناش خار و ذلیل میکرد. یک انسان در مقابل یک انسان دیگه اینطوری زانو بزنه و سجده کنه در حالی که با این خلوص برای خدای خودش سجده نکرده!!!

چطوری آبروی ایران و ایرانی توی جهان رفت... اونا میخواستن نام ایرانو خراب کنن که به هدفشون رسیدن! بعضیا معتقدن این حرکت از قبل برنامه ریزی شده بوده وگرنه این خیلی مشکوکه که انریکه از وسط سالن دست ی دخترو بگیره و وسط اجرا ازش بپرسه اسمت چیه و اهل کجایی؟؟!!



واقعا چرا؟؟؟





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum401/thread53603.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: