۱۳۹۲ مرداد ۹, چهارشنبه

به بهانه ی این شنبه

بسم الله









* اگه حوصله نداشتید ، فقط قسمت آخر رو بخونید







چند وقت پیش ، یه بنده ی خدایی رو دیدم که تو روز روشن داشت آب میخورد !

میشناختمش ... رفتم جلو







- مگه روزه نیستی ؟

- نه ، من نمی تونم

- چرا !؟

- امسال کلللییی کلاس خصوصی !! گرفتم ، از صبح باید برم تا ... اون چند روزی هم که نمیرم اگه بخوام بگیرم که ...



- خب یکسالِ دیگه کنکور ...

- ما که مثل شما ها بیکار ! نیستیم ، باید از همین حالا شروع کنیم



- ببین ، خدا ...

- برای آینده ست دیگه ... خدا که نگفته آیندتون ـو خراب کنین !!!





------





چند وقت پیش ، یکی از بچه ها از تهران اومده بود



می گفت ، فرض کنید شب کنکور مسموم شدید ؛ صبح کنکور دل درد گرفتید ... فلان شد ، بهمان شد ...

دست خداست دیگه



خدا رو همیشه در نظر بگیرید و ...





------





یه بنده خدایی میگفت ؛ این کاسب ها که موقع اذان بی خیال از همه جا دنبال کاسبی هستن و انگار نه انگار که الان اذانه ، فکر میکنن که آره ، تو این مدت اینقدر فروختیم ، فلان شد ، اینجور شد ... نمی دونن که همین پول ، شاید چند برابرش خرج دوا دکتر بشه ... فرزندش مریض بشه ، زنش مریض بشه ...





------





یه آیه هست :

انما اموالکم و اولادکم فتنه

یعنی زنت ، بچه ات ، مالت ، همه اش وسیله ی آزمایشت هستن

روایت ها در مورد آخرالزمان زیاده ...

اگه امام زمان بیاد پیشمون ، بگه فلانی ، میخوام ظهور کنم ؛ چی میگیم !؟

- آقا ، الان سرمون شلوغه ...

اگه آقا بگن خب ، کی بیام ؟

می دونید جواب ما چیه ؟

- امسال که کنکور دارم



بعدش هم سال اول دانشگاهه

دانشگاه رو که نمیشه ول کرد



یه آیندست و یه دانشگاه . خدا گفته آیندتون رو بی خیال بشید ؟



بعدشم باید برم دنبال کار

ازدواج هم که نیمی از ایمانه !

برای نون حلال ! زن و بچه هم باید بیشتر کار کنم

امسال قسط دارم

یعنی از امسال شروع شدن

10 سال دیگه تموم میشه

الان قسط ها تموم شد اما ...



امام زمان ، چند سال دیگه بازنشسته ام

.

.

امامِ ِعزیز ِمن ، قلبم مشکل داره

برم آنژیو

خوب بشم

تمومه ..

اِ .. الان هم پوکی استخوان دارم ...

الان هم که دیگه حکایت عسر و حرجه ...

شما بیاید ... ما از اینجا دعا میکنیم

ولی



.

.

ناگهان بانگی برامد خواجه رفت

.

خداییش خنده دار نیست ...

انما اموالکم و اولادکم فتنه



دوست من ، حالا برو به کلاست برس ...

یه وقت ضعف میکنی !!

امام زمان هم که اومد ، یه اجی مجی میخونه و همچی درست میشه ...





بی خیال ... !!







پ.ن: این شنبه ، اعلام نتایج اولیه ی کنکور









ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum296/thread53644.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: