۱۳۹۳ اردیبهشت ۸, دوشنبه

شفای مجتهد با چادر حضرت زینب سلام الله علیها


شفای مجتهد با چادر حضرت زینب سلام الله علیها

استاد فاطمی نیا: اين خانم خيلى بزرگ است از عقل ما خارج است . عوامانه برخورد نكنيد. علمى عرض مى كنم . وجود نازنين زينب كبرى عليها السلام در اين دنيا، در اين جهان هستى هنوز هم دارد كار مى كند. مجتهدى در نجف نابينا شد. خدايا به حق زينب كبرى عليها السلام عقلمان را، چشممان را، سلامتى ما را از ما نگير! چشم براى همه عزيز است ، مخصوصا براى يك مجتهد كه مى خواهد مطالعه كند و مطلب استخراج كند.

خدا بخواهد دعا را مستجاب كند يك چيزهائى را پيش مى آورد كه از عقل ما خارج است. يك دفعه به قلب اين مجتهد افتاد كه به دختر اميرالمؤ منين توسل كن ! گفت : دختر اميرالمؤ منين ! شما آبرو داريد من اين چشمانم را لازم دارم ، نزد خدا شفاعت بكنيد. مى گويد: اين راز و نياز را نمودم و خوابيدم. يك وقت ديدم خانم مجلله اى آمد و فرمود: من را صدا كردى ! من دختر على ام . مى گويد: ديدم اين چادرش را گرفت و قدرى از اين چادر را بپيچاند و به صورت يك ميل در آورد و به چشمانم كشيد. از خواب بيدار شدم و ديدم كه همه جا را مى بينم.





ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1kgS4T9



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: