۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

واکنش آیت الله مکارم به حکم اعدام اخوان

واکنش آیت الله مکارم به حکم اعدام اخوان







به گزارش تسنیم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه خارج از فقه خود که در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به اینکه کافران دین از همبستگی جهان اسلام بسیار ناراحت هستند اظهار کرد: بسیاری از کافران سعی دارند چهره واقعی اسلام را به مردم نشان ندهند.



آیت الله مکارم شیرازی افزود: مسلمانان باید با یکدیگر متحد شوند و در این میان بسیار لذت می‌برم که برخی از افراد در پای چوبه دار از حکم قصاص می‌گذرند و این بسیار خوشحال کننده است که بخشندگی در جامعه در حال رواج است.



استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در مصر ۷۰۰ نفر را به قصاص متهم کرده‌اند عنوان کرد: این نوع رفتار آنان به این معنی است که انسان‌ها را مانند گوسفندی می‌شمارند و این در حالی است که علما در برابر این نوع رفتار آنان سکوت کرده‌اند.



این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: متاسفانه جنایاتی که در مصر اتفاق می افتد مسیر را برای نفوذ اسرائیلی ها باز می‌کند و علما باید این موضوع را به مردم گوش زد کنند.



این مرجع تقلید سکوت سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در قبال چنین احکامی را نشانه دروغگویی آنان دانست و با محکوم کردن این موضوع خاطر نشان کرد: اگر در کشور ما چنین حکمی صادر می شد تمام دنیا به هم می ریخت؛ ما چهار قاچاقچی مواد مخدر خطرناک اعدام می کنیم رسانه های غربی و بیگانه دادشان به آسمان بلند می شود، اما در قبال چنین حکم وحشتناکی تمام مدعیان حقوق بشر سکوت کرده اند، چرا؟ چون موافق با این حکومت هستند آب از آب تکان نمی خورد.



مرجع تقلید جهان تشیع با انتقاد از مطبوعات کشور خاطر نشان کرد: این ننگ بزرگی برای اسلام است که متاسفانه در مطبوعات کشور خودمان هم کسی به این نوع رفتار کشور مصر اعتراض و نقدی نکرده است و این در حالی است که ما سعی داریم تا مصر مانند سال‌های گذشته باشد.



آیت الله مکارم شیرازی عنوان کرد: نکته بسیار مهم و اساسی این است که چرا الازهر و علمای اسلام نسبت به این موضوع سکوت کرده اند و واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.



آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به مشکلات موجود در جهان عنوان کرد: هر روز شاهد این هستیم که مشکلات تازه‌ای در گوشه و کنار جهان به وجود می‌آید.





ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1iCZnSD



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: