۱۳۹۳ اردیبهشت ۹, سه‌شنبه

«پنج دقیقه بابهشتیان»درنمایشگاه کتاب


توسط انتشارات دارخوین توزیع می‌شود؛





«پنج دقیقه بابهشتیان»درنمایشگاه کتاب











مدیر انتشارات دارخوین از عرضه ۱۶ عنوان کتاب جدید شامل «نامه‌های پسرم»، «پنج دقیقه با بهشتیان» و... در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.





جانمراد احمدی، مدیر انتشارات دارخوین، با اشاره به اینکه این انتشارات با 16 عنوان جدید در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهد شد، گفت: کتاب «نامه‌های پسرم» دربرگیرنده نامه‌های شهید فرامرز منصوری است که توسط مادرش جمع‌آوری شده است. این اثر برای نخستین‌بار در این دوره نمایشگاه عرضه خواهد شد.




وی ادامه داد: «فقط خدا...» به قلم فاطمه‌ علی‌پور از دیگر آثار جدید ما در نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود. این کتاب شامل خاطرات محمدامین امینی، از جانبازان 70 درصد جنگ تحمیلی است که در سال 1390 به شهادت رسید و نام اثر نیز برگرفته از تکیه کلام همیشگی این شهید است.

این عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پایان گفت: 14 عنوان جدید از مجموعه «پنج دقیقه با بهشتیان» با موضوع خاطرات کوتاه از سرداران شهید استان اصفهان نیز در این نمایشگاه به مخاطبان عرضه می‌شود که در این صورت تعداد عناوین منتشر شده این مجموعه به 38 عنوان خواهد رسید. بیست جلد نخست این مجموعه پیش‌تر از این توسط الهه حاجی‌حسینی نیز در نمایشگاه کتاب سال 1392 در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته بود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز دهم اردیبهشت ماه به مدت ده روز میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در مصلی امام خمینی(ره) خواهد بود.



منبع:تسنیم





ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1kkCbLv



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: