۱۳۹۲ بهمن ۱۱, جمعه

"شهید کوچه ها"


حدود یکماه قبل بود که ناامید و بی هدف تو کوچه ها راه میرفتم، روی دیوارِ کوچه ای تصویر شهیدی رو دیدم که باعث شد حس زیبا وغیر قابل توصیفی پیدا کنم

نگاهِ مهربان و چهره آسمانیش بود که من رو اونطور شیفته خودش کرد

این اولین بار نبود، هر بار دلگیر و ناامیدم این تصاویر شهدا هستن که با لطفِ خودشون امیدی بهم میدن

گفتن اینها لزومی نداره، اما اینبار نوشتم تا گاهی اوقات به این صفحه نگاهی بندازم و همیشه یادم بمونه که هیچ وقت این حس و حالی که دارم، فراموش نکنم

امیدوارم این دلخوشی زیبا کمرنگ نشه یا خدای ناکرده از دلم بیرون نره

(این تصویرُ چند شب قبل از همون کوچه که رد شدم گرفتم
)










ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1fFQ5Wt



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: