۱۳۹۲ بهمن ۱۰, پنجشنبه

بر آنان گرفتاری و بلای فراوان بار کنم و همانگونه که سنگ طلا را درکوره می سوزانند






بر آنان گرفتاری و بلای فراوان بار کنم و همانگونه که سنگ طلا را درکوره می سوزانند






خوشا به حال کسانی که مرا از سر دوستی و ارادت می پرستند و پروردگار خود بر می گزینند و شب روز دنبال تحصیل رضایت من هستند بدون اینکه توجهی به بهشت و جهنم داشته باشند ، بلکه از سر محبت ، از همه بریدند و به من روی آوردند و جز به من تکیه و اعتماد ندارند ! در این صورت ، سزاوار است که آنها را برای مدت طولانی بیازمایم و بر آنان گرفتاری و بلای فراوان بار کنم و همانگونه که سنگ طلا را درکوره می سوزانند ، بسوزانم. در این صورت ،اگر آنان از جز من بریدند و به آنها روی نیاوردند و علاقه خود را به کلی از دنیا قطع کردند ، من نیز روی آنان را از عالم خاکی بر می گردانم ؛ و آنها را آسمانی می کنم ؛ و معاد آنان را خوش می کنم ؛ و مراد آنان را به آنان می رسانم؛ و پاداش آنان را ؛ تحقق آمال و ارزوهای آنان قرار می دهم ؛ و برای ه رجه عبادت کردند ؛ آن را به آنان می بخشم ؛ زیرا من , خدای صادق الوعد هستم و از وعده ای که دادم ؛ تخلف نمی کنم.




:rolleyes:



بحارالانوار جلد92 صفحه 467

اساس السعاده صفحه 211





ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1hQOUoP



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: