۱۳۹۲ دی ۹, دوشنبه

خطرناکترین تهدید برای دولت روحانی نفوذ اصحاب فتنه است






برخلاف آنچه این روزها برخی از اصحاب فتنه در پی القای آن هستند، انتخابات ریاست‌جمهوری دهم علت فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 نبود، بلکه مطابق اسناد موجود، مقدمات و زمینه فتنه حداقل از 10 سال قبل تدارک دیده شده بود و انتخابات سال 88 فقط بهانه‌ای برای عملیاتی شدن آن بود.





رشت- خبرنگار کیهان:

برخلاف آنچه این روزها برخی از اصحاب فتنه در پی القای آن هستند، انتخابات ریاست‌جمهوری دهم علت فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 نبود، بلکه مطابق اسناد موجود، مقدمات و زمینه فتنه حداقل از 10 سال قبل تدارک دیده شده بود و انتخابات سال 88 فقط بهانه‌ای برای عملیاتی شدن آن بود.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان که به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در اجتماع بزرگ و پرشور مردم فومن در مسجد ولی‌عصر(عج) این شهر سخن می‌گفت، با بیان مطلب فوق، به چند سند با ذکر منابع آن اشاره کرد که از طراحی فتنه 88 در سال‌های قبل حکایت می‌کرد. و از جمله گفت:کنت تیمرمن، مسئول اسبق میز ایران در سازمان «سیا» و رئیس بنیاد حمایت از دموکراسی ‌N.E.D روز 11 ژوئن 2009 یعنی 21 خرداد 88 و یک روز قبل از انتخابات می‌گوید؛ «فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب رنگین کلید می‌خورد. انقلاب سبز! بعد از پیروزی این انقلاب رنگی در ایران، نوبت سوریه خواهد بود.» شریعتمداری در ادامه به سند دیگری از قول «پاول رابرتز» معاون وقت خزانه‌داری آمریکا اشاره کرد که بعد از حماسه 9 دی در مصاحبه با «فارین پالیسی» اعتراف کرده بود «تقلب در انتخابات ایران، دروغ بود. پروژه اصلی، بی‌اعتبار و منزوی کردن رژیم اسلامی ایران بود.»

مدیر مسئول کیهان گفت: یکی از شعارهای فتنه‌گران که به فراوانی تکرار می‌شد این بود که «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است». وی افزود: دقیقا به همین علت بود که سران فتنه از یک سو ادعای تقلب می‌کردند و از سوی دیگر هرگز حاضر به طی کردن روال قانونی برای اثبات ادعای خود نبودند، چرا که تقلب اسم رمز فتنه و فقط یک بهانه بود و نباید دروغ بودن آن آشکار می‌شد.

مدیر مسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طراحان بیرونی فتنه یعنی مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس به اندازه‌ای نسبت به پیروزی فتنه اطمینان داشتند که تمامی روش‌های شناخته شده دیپلماتیک را کنار گذاشته و آشکار در بالاترین سطح دیپلماتیک به حمایت از سران فتنه برخاستند. اوباما، با نام بردن از نامزد شکست خورده، حمایت از جنبش سبز! را وظیفه استراتژیک دولت آمریکا معرفی کرد و نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با صراحت اعلام کرد «اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر، برای آنان آرزوی پیروزی کرد و... این همه از آنجا ناشی می‌شد که باور نمی‌کردند با وجود توان و سرمایه و برنامه حساب‌شده‌ای که به میدان آورده‌اند با حماسه 9 دی روبرو شوند و مردم ایران لاشه بدبوی فتنه را به خاک بسپارند و اگر غیر از این بود، به لحاظ عرف دیپلماتیک و شعور سیاسی، بایستی در اظهارنظرهای خود جانب احتیاط را می‌گرفتند.

شریعتمداری گفت: دشمن با اطمینان از پیروزی فتنه، همه توان خود از جمله خط نفاق جدید را که سال‌ها برای سازماندهی آن تلاش کرده بود به میدان آورده بود ولی حماسه 9 دی همه سرمایه و پیاده نظام پنهان و آشکار دشمن را دود کرد و به هوا فرستاد و این فقط یکی از دستاوردهای بزرگ حماسه 9 دی بود.

مدیر مسئول کیهان در ادامه سخنان خود به حضور پوششی ده‌ها تن از کارشناسان ارشد سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس، فرانسه و نظریه‌پردازان کودتاهای مخملی در ایران اشاره کرد و با ارائه اسنادی نشان داد که آنها طی 10 سال گذشته و در ورود پوششی خود به ایران، با مجموعه‌ای از اعضای گروه‌های مدعی اصلاحات و سایر جریانات معاند جلسات طولانی و کارگاه‌های آموزشی داشته‌اند و آنها را پیشاپیش برای نقش‌آفرینی در فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 آماده کرده بودند.

شریعتمداری بعد از ارائه این اسناد گفت؛ اکنون سؤال این است که آیا اصحاب فتنه تماس و رابطه بی‌وقفه خود با افراد یاد شده را تکذیب می‌کنند؟ معلوم است که نمی‌توانند تکذیب کنند و نمی‌کنند. بنابراین چگونه می‌توان ادعای آنان را پذیرفت که انتخابات ریاست جمهوری 88 علت فتنه بوده است؟! و چگونه می‌توان وطن‌فروشی عوامل و سران فتنه را انکار کرد؟

مدیر مسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود به اسنادی اشاره کرد که نشان می‌داد، تحریم‌های ضد ایرانی، انتقام آمریکا از حماسه 9 دی بوده است و گفت، لیام فاکس معاون وقت وزارت دفاع آمریکا بعد از حماسه 9 دی گفته بود تنها راه بازگرداندن ناآرامی‌ها به خیابان‌های تهران حرکت به سوی تحریم‌هاست و این اظهارنظر خانم هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه وقت آمریکا معروف است که می‌گفت «تحریم‌ها می‌تواند آلترناتیو جنبش سبز(!) باشد».

شریعتمداری به اظهارات «جان هانا» یکی از مقامات نئوکان آمریکا بعد از ملاقات با چند تن از نمایندگان سران فتنه در آلمان اشاره کرد که به روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز گفته بود «شخصیت‌های نزدیک به رهبران جنبش سبز از ما خواستند که تحریم‌ها فلج‌کننده باشد زیرا تحریم‌های ضعیف و تدریجی نظام ایران را واکسینه می‌کند و تأثیر چندانی ندارد».

مدیر مسئول کیهان که روشنگری‌های مستندش با استقبال گسترده حاضران روبرو شده بود، گفت؛ مدیریت حضرت آقا در جریان فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 نمونه‌ای مثال‌زدنی از نرمش قهرمانانه بود. ایشان از اصول اسلام و نظام و منافع مردم حتی یک گام هم عقب‌نشینی نکردند و در همان حال با صبر و خویشتنداری علی‌گونه، اجازه دادند تا فتنه‌گران ماهیت واقعی خود را بروز دهند و این مصداق همان آیه شریفه است که می‌فرماید منافقان از آن وحشت دارند که سوره‌ای نازل شود و درون آنها را برملا کند و تأکید می‌فرماید که خداوند آنچه از آن می‌ترسند را بیرون خواهد ریخت.

شریعتمداری گفت: یکی از سران فتنه پیغام داده بود که اگر به قول شما سران فتنه مرده‌اند چرا اینهمه درباره فتنه می‌گوئید و می‌نویسید و ما در پاسخ پیغام دادیم که شما سران فتنه البته که مرده‌اید ولی مدیران بیرونی شما یعنی مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس هنوز نفس می‌کشند و یادآوری خیانت شما برای هوشیاری نسبت به فتنه‌های مشابه است.

مدیر مسئول کیهان بعد از تشریح مستند خیانت اصحاب فتنه و نقش ستون پنجمی آنها برای بیگانگان، گفت: متأسفانه اصحاب فتنه که مردم با حماسه 9 دی آنها را از در بیرون کرده و زمین‌گیر کرده بودند، امروزه با لطایف‌الحیل در دولت کنونی نفوذ کرده‌اند و افزود؛ حضور اصحاب فتنه در دولت روحانی، اصلی‌ترین تهدید برای دولت ایشان است. سوابق آنها نشان می‌دهد که به مبانی اسلام و نظام وفادار نبوده‌اند بنابراین چگونه آقای روحانی می‌تواند از آنها انتظار وفاداری به دولتش را داشته باشد.





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread60890.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: