۱۳۹۵ مهر ۲۷, سه‌شنبه

گوشی جدید Oukitel با باتری 10000 میلی آمپر ساعتی!

شرکت Oukitel قصد دارد مدل جدیدی از گوشی هوشمند K10000 را معرفی کند که از یک باتری بزرگ 10 هزار میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد ولی از نظر طراحی و سخت افزاری نسبت به قبل بهبود پیدا کرده است.



هر چقدر هم سازندگان چینی موبایل را جدی نگیرید باید قبول کنید بعضی از محصولاتشان آنقدر جالبند که توجه کاربران را به خود جلب می‌کنند؛ مثل شرکت Oukitel که سال گذشته گوشی‌ هوشمندی با یک باتری 10 هزار میلی‌آمپرساعتی به بازار فرستاد.
Oukitel K10000 به دلیل اینکه از یک باتری فوق العاده حجیم استفاده می‌کند، سنگین است و ضخامت بدنه آن به 2 سانتی‌متر می‌رسد. علاوه بر این سخت‌افزارهای به کار رفته در این گوشی خیلی قدرتمند نیستند و نمی‌تواند همه کاربران را راضی کند.
به همین خاطر Oukitel به فکر عرضه مدل جدید K10000S افتاده است تا جایگزین مدل قبلی شود. این مدل جدید همچنان باتری 10 هزار میلی‌آمپرساعتی در اختیار دارد اما نسبت به قبل سبک‌تر و باریک‌تر شده است با این حال انتظار نداریم که گوشی پرقدرتی باشد.
نمایشگر 5.5 اینچی HD یا Full HD، پردازنده مدیاتک و 3 گیگابایت حافظه رم از جمله ویژگی‌هایی است که برای K10000S پیش‌بینی می‌شود.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2ecdwyn

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: