۱۳۹۵ آبان ۲, یکشنبه

فرمانده "تایگر فورس" ارتش سوریه کیست؟



فرمانده "تایگر فورس" ارتش سوریه کیست؟

🌿🍁🍂🌿🍁🍂🌿🍁🍂

تایگر فورس (Tiger Force) یکی از یگان‌های ویژه ارتش سوریه به فرماندهی سرهنگ ستاد "سهیل حسن" بوده که نقش مهمی در مبارزه با تروریست‌های تکفیری ایفا می‌کند و فرمانده این یگان ویژه در عملیات آزاد سازی استان‌های مختلف همچون "حما"، "حمص"، "ادلب" و "لاذقیه" شرکت موثر داشته است.

🌿🍁🍂🌿🍁🍂🌿🍁🍂

در استان "حمص" و "حلب" هر بار که این فرمانده ارتش سوریه وارد عمل شده پیروزی‌های گسترده‌ای نصیب ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه شده که نمونه این پیروزی‌ها را می‌توان در عملیات آزاد سازی "فرودگاه کویرس" در اطراف شهر "حلب" و عملیات پاکسازی منطقه گازی "شاعر" در گذشته اشاره کرد. عملیات نیروهای ارتش سوریه برای آزاد سازی "کویرس" به فرماندهی فرمانده پرآوازه "سرهنگ سهیل الحسن ملقب به ببر (نمر)" با مشارکت "یگان نیروهای مخصوص تایگر" و "تیپ امام محمد باقر از حزب الله سوریه" از مبدا شهر "السفیره" آغاز شده بود و رزمندگان طی این مدت موفق به سیطره بر روستاها و ارتفاعات و مناطق راهبردی حد فاصل این شهر و نهایتا آزاد سازی "فرودگاه کویرس" شدند

🌿🍁🍂🌿🍁🍂🌿🍁🍂


**سرهنگ "سهیل حسن" کیست؟

سرهنگ "سهیل حسن" در یکی از شهرهای استان "لاذقیه" به دنیا آمده است. وی متولد سال 1970 در شهر "جبله" بوده و فارغ التحصیل آکادمی نیروی هوایی ارتش سوریه می‌باشد. او در آکادمی نیروی هوایی در حلب انواع دوره‌ها از جمله دوره کماندویی، چتربازی، مربی سربازی و ... را گذرانده است.

#سوریه

#SMMASHREGHI

🔶🔹اماج

🔰💥 http://ift.tt/2e0e3kW

فرستاده شده از HUAWEI TAG-L21ِ من با Tapatalk


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2ew7583

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: