۱۳۹۵ مهر ۱۳, سه‌شنبه

بهترین روش برای “سفید کردن دندان”

داشتن دندان‎های خراب، زرد و معیوب می تواند تاثیر نامطلوب بر زندگی و حتی حرفه افراد داشته باشد که این امر در زنان بیشتر صدق می‎کند. در این مطلب درباره روش های طبیعی برای “سفید کردن دندان” ها اشاره می کنیم.
اگر شماهم خوا هان دندان های سفید و تمیز هستید،راه های زیر را امتحان کنید.

برای داشتن دندان‎های سفید مجبور نیستیم به انواع درمان‎های شیمیایی سخت و روکش های مصنوعی تن دهیم چرا که می توانیم با بکارگیری توصیه‎های زیر و به طور طبیعی دندان‎هایی سفید و درخشان داشته باشیم. این توصیه‎ها به شرح زیر است:
- پس از صرف هر وعده غذایی یا مصرف تنقلات، میان‎وعده‎ها و نوشیدنی ‎ها، دندان‎های خود را مسواک بزنید چرا که باقی ماندن ذرات غذا در دهان، محیط دهان را اسیدی کرده و که این امر باعث تخریب و تغییر رنگ و زرد شدن بیشتر مینای دندان می شود.
چند راه برای داشتن دندان های سفید و تمیز

- استفاده از نخ دندان را فراموش نکنید زیرا اغلب در شکاف بین دندان‎ها لکههایی برجای می‎مانند و این فضاها، تنها با استفاده از نخ دندان تمیز می شوند.

- همچنین نوشیدن قهوه و چای و نوشیدنی‎های دارای رنگدانه را که موجب تغییر رنگ و ایجاد لکه در دندان‎ها می شوند، ترک کرده و یا به حداقل برسانید.

- استفاده روزانه از جوش شیرین به عنوان خمیر دندان اصلی باعث تحلیل رفتن مینای دندان می شود اما استفاده از آن به صورت یک بار در هفته یکی از راه‎حل‎های قدیمی برای سفید کردن دندان ها است.

- مراجعه به دندانپزشک هر شش ماه یک بار اگرچه یک توصیه پرهزینه است اما دندانپزشک با استفاده از ابزار فلزی مخصوص دندان‏‎های شما را به گونه ای جرم‎زدایی می کند که شما با هیچ روشی قادر به انجام آن نخواهید بود.

- غذاهای دارای خاصیت سفیدکنندگی مصرف کنید. مطالعات علمی تایید می‎کند که بسیاری از موادغذایی برای سفید کردن دندان‎ها مفید هستند. مصرف موادغذایی از جمله پنیر، توت فرنگی، برگ بو، پوست پرتقال و نیز تکههای خام سبزیجاتی نظیر هویج، کرفس، کرم بروکلی و خیار می تواند به سفیدی دندان‎ها کمک کند.

- پوشیدن لباس هایی با رنگ‎های سرد و رنگ‎های پایه آبی نیز یکی از حقه هایی است که دندان‎ها را سفیدتر نشان می دهد.

- کربن (زغال) فعال که در فروشگاه های موادغذایی موجود است و سموم بدن را دفع می کند نیز می تواند به سفید کردن دندان‎ها کمک کند. بدین صورت که مقدار کمی از این پودر را روی مسواک قرار داده و پس از خیس کردن، چند دقیقه دندان‎ها را با آن مسواک کنید.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2cPH5m3

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: