۱۳۹۵ آبان ۹, یکشنبه

نمای متفاوت حمام و سرویس بهداشتی

کابین دوش:
بسیاری از ما فکر می‌کنیم به خاطر کوچکی آپارتمان‌های امروزی باید از برخی رویاهامان دست بکشیم و یا گاهی حتی پیش می‌آید که احساس کنیم کوچکی آپارتمان باعث شده از رفاه و آسایش بیشتر محروم شویم.
اولین کاری که باید انجام دهید این است که فضای داخلی حمامتان را با دقت اندازه‌گیری کنید. اندازه و شکل کابین دوش شما تا حد بسیار زیادی به اندازه حمامتان بستگی دارد. کابین‌های دوش شکل‌های متنوعی دارند، نیم‌دایره، مستطیل، مربع و... که بسته به فضای داخلی مورد نظر، شکل آن را نیز باید انتخاب کنید. مکانی که برای نصب کابین انتخاب می‌کنید مهم است.
ساده‌ترین نوع کابین دوش اتاقک‌های شیشه‌ای هستند که تنها امکان آنها دوش است و امکانات دیگری ندارند، اما کابین‌های پیشرفته و مدرنی هم هستند که در همان مقیاس و فضای کابین‌های ساده می‌توانند امکانات بیشتری برایتان فراهم کنند، این کابین‌های مدرن مجهز به سیستم‌های جکوزی، جت‌های ماساژ، سونا و دیگر امکانات جکوزی‌های مدرن از جمله؛ تهویه هوا، تلفن، دوش‌های چند حالته، سیستم‌های صوتی و تصویری، لامپ‌های سقفی و دیواری و... می‌باشند.
شیشه‌هایی که برای دیواره‌های کابین به کار می‌رود از نوع شیشه‌های سخت و ایمن نشکن است که در دو نوع ساده و مشجر کاربرد دارد و بعضی از آنها هم طرح‌های بسیار زیبا و چشم‌نوازی دارند و علاوه بر این دیگر فضای داخلی کابین از بیرون دید ندارد. ضخامت این شیشه حدودا بین ۵ تا ۶ میلی‌متر است و به طور کلی هرچه ضخامتشان بیشتر شود، بهتر است. دور این شیشه‌ها را قاب‌هایی می‌گیرند که ایمنی آنها را افزایش می‌دهد. معمولا شیشه‌هایی که قاب ندارند زودتر هم می‌شکنند. این قاب‌ها معمولا از مواد نقره‌ای رنگی شبیه کروم هستند، گاهی هم از پلاستیک‌های فشرده به‌عنوان قاب استفاده می‌شود که به خاطر قیمت ارزان آن نسبت به آلومینیوم است، اما آلومینیوم بهترین محافظ کابین شما هستند و باید دقت کنید که آلومینیوم به کار رفته مرغوب باشد و از نوع بازیافتی و کامپوزیتی نباشد.



دکوراسیون سرویس بهداشتی
کابین دستشویی می تواند تاثیر زیادی در فضای خانه داشته باشد و می توان با خلق طرحی جذاب این تاثیرگذاری را به حداکثر رساند.
فضای کم دستشویی را با بالا آوردن کابینت از سطح زمین، افزایش دهید. کابینت و سینک نصب شده بر روی دیوار موجب می شود قسمت اعظمِ دیوار در پشت آن دیده شده و این امر باعث میشود که فضای کوچک دستشویی، بزرگتر به نظر برسد.
کابینتها این قابلیت را دارند که نقطه تمرکزِ دید در حمام و دستشویی باشند. در اینجا یک کابینت محکم و جادار، با پایه های چوبی ضخیم و سینکِ پرسلن بزرگ قرار دارد.
این کابینت دلفریب به گونهای طراحی شده است که به ترکیبی از سبکها دست پیدا کند. چوب گردوی تیره کابینتها و شیرآلات مسی، هماهنگی سنتی حمام و دستشویی را با خانه مجلل و اصیلی که متعلق به آن هستند، حفظ میکند


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2eR98DM

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: