۱۳۹۵ مهر ۱۶, جمعه

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار کدامند؟ (تابستان ۹۵)

در این پست قصد داریم پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماه دوم سال را به شما معرفی کنیم. شایان ذکر است این آمار به‌صورت غیررسمی از برخی فروشندگان تهران تهیه شده است.



گوشی‌های هوشمند به یکی از محصولات مورد نیاز هر خانواده‌ای تبدیل شده‌اند و تقریبا اکثر کسانی که خط تلفن همراه دارند یا گوشی هوشمند دارند و یا به دنبال خرید گوشی هوشمند هستند تا بتوانند از شبکه‌های اجتماعی و اینترنت روی گوشی استفاده کنند.
در سه ماهه اول سال 95 همان‌طور که گفتیم گوشی‌هایی چون آیفون، سری J سامسونگ و برخی از گوشی‌های دیگر تقاضای بیشتری نسبت به دیگر گوشی‌ها داشته‌اند.

Samsung


برند سامسونگ یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار کشور است؛ مانند سه ماهه ابتدایی سال در سه ماهه دوم نیز شاهد فروش بالای گوشی‌های سری J هستیم اما این بار نسخه جدیدتر یعنی نسخه 2016 مورد استقبال قرار گرفته‌اند این سری بدنه آلومینیمی دارند و از طراحی ظاهری شیک‌تری برخوردارند. البته ناگفته نماند که تنها J3 2016 و J5 2016 پرفروش بوده‌اند و J72016 چندان طرفدار ندارد. J3 Pro و J7 Prime نیز تازه واردهایی از این برند هستند که پیش بینی می‌شود مورد استقبال قرار بگیرند. از گوشی‌های پرچم دار هم باید گفت قیمت نسخه دو سیم کارته S7 به دلیل تقاضای زیاد کمی بالا رفته است اما نسخه تک سیم به دلیل قیمت پایین‌تر فروش بالایی داشته است.

Huawei


هوآوی یکی دیگر از برندهای پرفروش در بازار ایران است. در این سه ماهه گوشی‌های Honor 5x و G8 همچنان جزو پرفروش‌های میان رده این برند هستند و البته P9 Lite نیز مورد استقبال قرار گرفته است. پرچم دار سری میت یعنی Mate 8 هم افت قیمت مناسبی داشته است و مورد توجه علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ قرار گرفته است. P9 نیز تقریبا فروش بالایی داشته است.

LG


باوجود ورود G5 و افت قیمت آن در بازار، هنوز هم G4 یکی از پرفروش‌های ال‌جی است. در بخش ارزان قیمت‌های ال‌جی هم می‌توان به گوشی‌هایی چون X power و X Screen اشاره کرد که به دلیل قیمت مناسب تقاضای زیادی داشته‌اند. V10 نیز بعد از G4 فروش بالایی داشته است.

HTC


Desire 830 و Desire 630 که گوشی‌های جدیدالورود این برند محسوب می‌شوند تقریبا فروش مناسبی داشته‌اند و HTC 10 هم یکی از گوشی‌هایی است که طرفداران اچ تی سی به دنبال آن هستند.

Sony


پیش از معرفی سری ایکس، تقریبا همه سونی پسندان به دنبال گوشی‌های سری Z بودند اما معرفی سری ایکس باعث شد تا خریداران دست نگه دارند و به فکر خرید گوشی‌های جدید باشند. Xperia XA و XA Ultra دو گوشی جدید هستند که فروش نسبتا خوبی داشته‌اند.

Apple


نمی‌توان فروش بالای آیفون در بازار را کتمان کرد. باوجود اینکه این برند متولی رسمی در ایران ندارد اما تقریبا همه موبایل فروشی‌های شهرمان این گوشی‌ها را در ویترینشان دارند. آیفون 6S طوسی 16 گیگابایت در مقام اول فروش قرار دارد و نسخه 64 گیگابایت مقام دوم را دارد. ضمن اینکه خرید و فروش دست دوم این گوشی هم بازار بسیار خوبی دارد. آیفون 7 هم که باوجود قیمت بسیار بالا طرفداران خاص خود را دارد و پیش بینی می‌شود به‌زودی و با افت بیشتر قیمت جای نسخه قبلی را بگیرد.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2e0SQvG

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: