۱۳۹۵ مهر ۲۷, سه‌شنبه

مذهب وارونه‌ای به نام تشیع انگلیسی!

تشیع انگلیسی بدون داشتن پشتوانه علمی استوار، تنها با استناد به برخی روایات و سخنان، پایه گذار مکتبی شده اند که بیشترین خدمت را به انگلیس و سایر کشورهای ضد اسلامی می کند.


انحراف و تندروی‌های مذهبی تنها به جریانهای تکفیری و سلفی مانند القاعده، داعش و بوکوحرام که از تفکر "وهابی" سرچشمه گرفته اند، محدود نمی‌شود، (اسلام آمریکایی) بلکه در طول تاریخ جریاناتی از شیعیان که به اسم دوستی اهل بیت(ع)، تفکراتی غلط و رفتارهای ناصحیح از خود نشان داده اند، وجود داشته که در روزگار کنونی از برجسته ترین آنها، تشیع انگلیسی است.
تشیع انگلیسی عنوانی است که بر گروهی از افراد اطلاق می شود که با نادیده گرفتن جوانب گوناگون مسائل اسلامی، تنها بر موارد مورد اختلاف، اعتقادات خود را بنا می کنند و با نادیده گرفتن روش اسلام در جذب حداکثری مردم، تلاش دارند با هر بهانه ای مسلمانان و حتی شیعیان را از دایره اسلام و دیانت خارج گردانند.

مهمترین دغدغه این گروه، اثبات کفر و نفاق مخالفان خود و تقویت ادبیات توهین و ناسزا در میان مذاهب اسلامی است تا از این رهگذر، حقانیت خود را به رخ جهانیان بکشند!

بدون شک در حال حاضر تنها ابزاری که مسلمانان را در گسترش اسلام در عالم موفق می کند، وحدت و همدلی آنان می باشد و هر سخن و حرکتی که مانع از ایجاد این وحدت گردد، ضربه ای بر پیکره اسلام وارد خواهد ساخت، اما تشیع انگلیسی بدون توجه به این مهم، تنها در فکر انجام برخی امور تفرقه انگیر می باشند.

فحاشی و ناسزاگویی به مقدسات اهل سنت و ترویج برخی رفتارهای نامعقول مانند قمه زنی و اصرار بر انجام این امور که از سوی رسانه های این جریان منحرف ترویج می شود، نه تنها نتوانسته هیچ خدمتی به جهان تشیع داشته باشد، حتی باعث نشان دادن چهره بی منطق و فحاش و خشن از تشیع و اسلام در میان اهل سنت و حتی غیر مسلمانان جهان شده است.

به نظر می رسد پیشگیری از ترویج این تفکر نیاز به برنامه ریزی دقیق تر و فرهنگ سازی مناسب در میان شیعیان دیگر کشورهای جهان نیز دارد و افزون بر مبلغان مذهبی و شخصیت های تاثیر گذار، باید دولت ها و مسئولین امور مذهبی کشورها به مبارزه با این تفکر برخیزند، که در غیر این صورت باید شاهد بروز اقدامات تکفیری مانند داعش در میان چنین گروه هایی باشیم.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2ecbnCT

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: