۱۳۹۴ بهمن ۲۹, پنجشنبه

آیت الله یا دروغ می گویید یا فراموش کرده اید؟!

❎🔴 آیت الله یا دروغ می گویید یا فراموش کرده اید؟!

هاشمی رفسنجانی در هفتادمین اجلاس دانشگاه آزاد:
▪️امام فورا پیشنهاد مرا برای ایجاد دانشگاه آزاد قبول کردند و یک میلیون تومان برای شروع کار دانشگاه دادند.
▪️برخی انقلابی‌های دو آتشه کار غیردولتی را تحمل نمی‌کردند.
▪️موسسان دانشگاه آزاد هیچ سهمی در این دانشگاه ندارند و یک ریال استفاده شخصی نکردند.
▪️در دوران احمدی‌نژاد کسانی که برای دانشگاه آزاد کار می‌کردند، انگ خوردند و هنوز هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند و این کار را می‌کنند.
▪️هرکس خواست با دانشگاه آزاد مخالفت کند، شکست خورد و آخرین آن هم همین دولت قبلی است.
▪️اولین بمب در اساسنامه دانشگاه آزاد بود که در شورای انقلاب فرهنگی اساسنامه‌ ما را بی‌خاصیت کردند.
▪️فکر کردند می‌توانند هیات امنا را از ما بگیرند اما نتوانستند.
▪️وقتی تصمیم گرفتیم تحریم را بشکنیم آقای روحانی و دولتش به این راحتی تحریم را شکستند.
▪️نگذاشتند دانشگاه آزاد وقف باشد اما از وقف هم وقف‌تر است.

🔥 اعترافات حمزه کرمی در دادگاه فتنه 88:

▪️اینک به انتخابات دهم ریاست جمهوری می پردازم که منجر به آشوب و شورش شد و تخلفات مربوط به آن را توضیح می دهم. ابتدا آقای مهدی هاشمی با من صحبت کرد تا یک کار رسانه‌ای قوی را برای انتخابات راه اندازی کنیم. چند روز بعد، آقای دکتر جاسبی در جلسه‌ای به من گفت باید کاری کنیم که هر کس رئیس‌جمهور می شود، احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور نشود زیرا دانشگاه آزاد با دولت رابطه خوبی نداشت.

▪️ما هم سایت جمهوریت را به‌عنوان سایت طرفداران هاشمی و با مدیریت ارشد آقای مهدی هاشمی و سردبیری آقای محمدرضا نوربخش و سردبیر شیفت صبح آقای ایرج جمشیدی و سردبیری شیفت عصر آقای مسعود باستانی و پیمان مقدس و با همکاری تعدادی از نویسندگان و خبرنگاران تشکیل دادیم.

▪️چند روز بعد آقای جاسبی اعلام کرد من از نظرم منصرف شدم و دستور تعطیلی سایت را صادر کرد اما اقای مهدی هاشمی گفت که سایت باید ادامه کار دهد و با آن مخالفت کرد.
به دستور آقای مهدی هاشمی مجبور شدیم سایت جمهوریت را ابتدا در مکان دانشگاه واقع در خیابان بنی‌هاشم سپس در روزنامه فرهیختگان مربوط به دانشگاه آزاد و با پول، هزینه و پرسنل دانشگاه اداره کنیم. سایت جمهوریت ابتدا مقرر بود یک سایتی باشد که از کاندیدای مورد نظر حمایت کند و یک نقد نرمی را به دولت داشته باشد اما متأسفانه با فشارهای آقای مهدی هاشمی و اطرافیان وی، سایت مذکور یک سایت ساختار شکن، تندرو و سایتی شد که نهادهای رسمی نظام را مانند شورای محترم نگهبان، وزارت کشور، سپاه، بسیج و صداوسیما را تضعیف می کرد.

▪️سایت جمهوریت به نقل اخبار غیرواقعی از ستاد میرحسین موسوی مبنی بر وجود تقلب در انتخابات و تشویش افکار عمومی می‌پرداخت. همین طور سایت جمهوریت خدمات دولت در آستانه انتخابات را پول‌پاشی و حرکتی تبلیغاتی معرفی می‌کرد و نسبت به آن منفی‌بافی داشت.

▪️سایت جمهوریت بر خلاف مواضع رسمی نظام و واقعیت، دائماً شبهه تقلب در انتخابات را تبلیغ و همچنین افزایش صندوق های سیار و موارد مشابه را به‌عنوان احتمال تقلب در انتخابات ذکر می کرد و التهاب اجتماعی را افزایش می داد.



ارسال شده از Tapatalk آندروید.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1PSwm7a

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: