۱۳۹۴ بهمن ۳۰, جمعه

اعزام 1300 نفر از بابلسر به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه بابلسر:
1300 نفر از شهرستان بابلسر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

نور آسمان: فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به ضرورت انتقال مفاهیم و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به نسل‌های کنونی و آینده انقلاب، گفت: امسال 1300 نفر از شهرستان بابلسر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.



به گزارش بسیج رسانه بابلسر، سرهنگ دوم پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد امروز در جلسه ستاد راهیان نور در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بابلسر با بیان اینکه جنس ما باید جنس پاسداری از انقلاب اسلامی باشد، اظهار داشت: مدیران و مسئولین در هرنقطه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز به مساعدت و کمک دارد باید در صف اول باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز نگاه دنیا به عناصر و مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران است، افزود: یکی از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، ارزش‌های دفاع مقدس بوده و صیانت و نشر این ارزش‌های باید در رأس امور مسئولین و آحاد افراد جامعه قرار گیرد.
فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه امروزه سنگر دفاع از ارزش‌ها و هنجارها مورد هجمه قرار گرفته است، گفت: همه ما به عنوان یک مسلمان و یک انقلابی باید نقش و جایگاه خود را در دفاع از این سنگر مشخص نمائیم.
حسین‌نژاد، ادامه داد: چون ما خود را فرزند انقلاب می‌دانیم؛ بنابراین همانگونه که انقلاب اسلامی برای ما ره‌آورد و دستاوردهای بزرگی به همراه داشت ما نیز می‌بایست برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستاورد باشیم.
وی انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان یکی از راه‌های حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب برشمرد و افزود: امروز ما باید حیات مدیریتی خودمان را متبرک به زیارت شهدا نمائیم و این حج بصیرتی، محصول تلاش و کوشش تمام مدیران و مسئولین شهرستانی است.
فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه براساس برنامه‌های ابلاغی، امسال 1300 نفر از شهرستان بابلسر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، گفت: از تعداد سهمیه‌های ابلاغی حدود 631 نفر از بخش مرکزی، 336 نفر از بخش رودبست و 333 نفر از بخش بهنمیر شهرستان بابلسربه این اردوها اعزام می‌شوند.
حسین‌نژاد با تأکید بر تلاش و همدلی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های کنونی و آینده انقلاب اسلامی، افزود: از مجموع افراد اعزامی به اردوهای راهیان نور حدود 595 نفر از حوزه شهری و 705 نفر از حوزه روستایی شهرستان بابلسر هستند.

اردوهای راهیان نور به یک فرهنگ ملی در کشور تبدیل شده است


غلام‌علی رمضان‌پور معاون فرماندار بابلسر در این جلسه با بیان اینکه در شرایط کنونی یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است، اظهار داشت: انتقال فرهنگ ایثارگری، شهامت و ازخودگذشتگی به عنوان اصلی ترین و مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولین است.
وی با اشاره به اینکه دشمن هزینه‌های زیادی را برای از بین بردن جوانان و نسل‌های کنونی انقلاب پرداخت می‌کند، افزود: دشمن چون نمی‌تواند عزت و سربلندی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور و همیشه در صحنه انقلاب را ببیند دچار آشفتگی و سردرگمی شده است.
معاون فرماندار بابلسر، خاطرنشان کرد: راهیان نور بهترین سرمایه‌گذاری برای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس و ترویج فرهنگ و روحیه ایثار، شهامت و شهادت‌طلبی در جامعه است.
رمضان‌پور، تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان برگزاری اردوهای راهیان نور در جمهوری اسلامی ایران به یک برنامه و فرهنگ ملی تبدیل شده است.
وی تأکید کرد: در راه حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی جای هیچ اما و اگر نبوده و همه باید دست در دست یکدیگر و با بهره‌گیری از حداقل ترین امکانات مادی در مسیر تحقق این رسالت معنوی گام بردارند.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1KZ04dU

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: