۱۳۹۴ بهمن ۳۰, جمعه

فیلم/ مدافع حرمی که دلش برای دشمنش می سوخت

فیلم/ مدافع حرمی که دلش برای دشمنش می سوخت

نقل قول:

«محمدرضا» پس از شهادت «ابو حامد» به عنوان فرمانده‌ی «گردان الزهرا(س)» و پشتیبانی «لشکر فاطمیون» به جهاد خود ادامه داد تا سرانجام به تاریخ 27 مهر 1394 شمسی، در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی»، بال در بال ملائک گشود

به گزارش مشرق، «محمد رضا خاوری» با نام جهادی «حجت» از موسسان و فرماندهان ارشد «لشکر فاطمیون» به تاریخ 8 آذر 1358 شمسی متولد شد. وی از نخستین داوطلبانِ افغان تبار بود که برای دفاع از حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)» عازم «سوریه» گردید که در بدو ورود به این کشور در منطقه «فروسیه» (دمشق) زخمی شد و می توان او را اولین جانباز «لشکر فاطمیون» به شمار آورد. وی بر اثر همین جراحت شدید، حدود یک سال از میادین نبرد دور ماند. «محمدرضا خاوری» از هم‌رزمان و دوستان نزدیک «شهید علیرضا توسلی»(ابوحامد) بود. او پس از بازگشت به جبهه ها، طرف «ابوحامد» (فرمانده لشکر فاطمیون ) به عنوان «مشاور عملیاتی» در قرارگاه «حلب» منصوب شد و مدتی بعد، «فرماندهی عملیات لشکرفاطمیون» در محور دمشق را به دست گرفت.
«محمدرضا» پس از شهادت «ابو حامد» به عنوان فرمانده‌ی «گردان الزهرا(صلوات الله علیها)» و پشتیبانی «لشکر فاطمیون» به جهاد خود ادامه داد تا سرانجام به تاریخ 27 مهر 1394 شمسی، در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی»، بال در بال ملائک گشود.
آن چه پیش رو دارید، بخشی از یک گفتگوی تلویزیونی است با شهید «خاوری»:

روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


برای دریافت فیلم، روی عکس کلیک کنید


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1RcEzFX

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: