۱۳۹۳ مهر ۴, جمعه

استفاده از حیوانات براي انجام عملیات های انتحاری







به گزارش شیعه آنلاین، گزارش های رسیده از عراق حاکی از آن است که گروهک تروریستی - تکفيري «دولت اسرائيلي عراق و شام» موسوم به "داعش" برای در هم شکستن صفوف مجاهدین و نیروهای امنیتی این کشور، از شيوه اي جديد براي انجام عمليات هاي انتحاري استفاده مي کند.



گفته مي شود بر اساس اين شيوه جديد، نيروهاي گروهک تروريستي "داعش"،‌ بجاي انسان از حیوانات براي انجام عملیات های انتحاری استفاده می کنند!



در همين راستا نیروهای نظامی عراق با صدور بیانیه ای در اين باره مدعی شدند که گروهک تروریستی "داعش" مواد منفجره را در قسمت هایی از بدن حیوانات قرار می دهند و جاسازي مي کنند و آنها را به طرف نیروهای امنیتی هدایت می کنند تا وقتی این حیوان به ایست بازرسی یا به مقر نیروهای امنیتی رسيد، توسط نيروهاي این گروهک منفجر شده و موجب قتل تعداد زيادي از نیروی نظامی و امنيتي شود.



وزارت دفاع عراق در ادامه اين بیانیه می نویسد: تاکنون این گونه عملیات های انتحاری موجب قتل نظامیان نشده زيرا همه حيوانات انتحاري قبل از رسيدن به محل مورد نظر منفجر شده اند اما این گروهک تروریستی تاکنون چندین حمله این چنینی انجام داده و اين احتمال وجود دارد که در عمليات هاي بعدي موفق شود.






ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1rzAyAy



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: