۱۳۹۲ آبان ۷, سه‌شنبه

اظهارات افخم‌درباره بیلبوردهای صداقت‌آمریکایی

اظهارات خانم مرضیه افخم نسبت به دو سوال زیر خبرنگاران:



*{ درباره نصب بیلبوردهایی با عنوان "صداقت آمریکایی" در شهر تهران}

هر رویکرد و سیاستی که اعمال می‌شود طبعا موافق 100 درصدی نخواهد داشت اما آن چه که اهمیت دارد و رییس‌جمهور نیز به آن اشاره کرده است این است که مخالفت‌ها در چارچوب قانون و براساس رعایت اصول بازی سیاسی باشد. چنان چه براساس قانون و رعایت این اصول هرگونه مخالفتی صورت گیرد و نقدها در این چارچوب‌ها انجام شود همواره این نقدها شنیده خواهد شد. قطعا نظرات کسانی که دیدگاه‌های مخالفی دارند شنیده می‌شود. امیدواریم مسیر اظهارنظرها به سمت تامین منافع ملی باشد.



* به اعتماد مردمی نسبت به گروه مذاکره کننده و هیات دیپلماسی ایجاد تردید نشود و رسیدن به این مسیر نیازمند کار جمعی است. رسانه‌ها مسوولیت دارند که اعتماد مردمی نسبت به آن چه که در حوزه سیاسی در حال انجام است خلل و خدشه‌یی وارد نشود. تحلیل‌گران و گروه‌ها نیز در چارچوب قانون و براساس مبانی مشخص فعالیت کنند و به سمت شکل‌گیری بازی زیبای سیاسی پیش رویم که در آن همه گروه‌ها منافع ملی را مقصد اقدامات خود بدانند.

*{در پاسخ به پرسش دیگری درباره این که آیا وزارت خارجه بررسی کرده است که چه کسی بیلبوردهایی با عنوان "صداقت آمریکایی" را در معابر شهر تهران نصب کرده است}:

پیش از این که وزارت خارجه درگیر این موضوع شود شهرداری تهران و نهادهای داخلی موضوع را بررسی کردند که کار غیرقانونی صورت گرفته بود و هماهنگی‌های لازم درباره نصب آن‌ها انجام نشده بود.

منبع

خبر آنلاین





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread58967.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: