۱۳۹۲ آبان ۸, چهارشنبه

1 میلیارد و 730 میلیون مورد جاسوسی امریکا علیه ایران!



1 میلیارد و 730 میلیون مورد جاسوسی آمریکا علیه ایران!











به نقل از جام، یک پایگاه اینترنتی تأکید کرده است که جاسوسی امریکا فقط به کشورهای غربی محدود نمی شود. بلکه کشورهای دیگر از جمله کشورهای عربی و خاورمیانه را نیز شامل می شود.


به گزارش العالم، براساس گزارشی که موسسه "کریپتوم" مرکز نگهداری اسناد محرمانه آمریکامنتشر کرد: سازمان امنیت ملی آمریکا هشت میلیارد مکالمه تلفنی را در عربستان سعودی شنود کرده است.

براساس این گزارش، عملیات جاسوسی همچنین کشورهایی مانند اردن، عراق، مصر، ایران، افغانستان و پاکستان را نیز شامل شده است.

این گزارش با اشاره به تعداد مکالمه های شنود شده در هر کدام از کشورهای خاورمیانه می نویسد: 1 میلیارد و 900 میلیون مکالمه در مصر، 1 میلیارد و 600 میلیون مکالمه در اردن، 7 میلیارد800 میلیون مکالمه در عراق و1 میلیارد و 730 میلیون در ایران را شنود کرده است!!

براساس این گزارش، امریکا در ماه ژانویه سال جاری میلادی 125 میلیارد عملیات جاسوسی و شنود انجام داده است.

گزارش این پایگاه الکترونیک خاطرنشان می کند که بیشترین تعداد عملیات شنود در کشور افغانستان با رقم 22 میلیارد مکالمه گزارش شده است.

"ادوارد اسنودن" مأمور سابق دستگاه اطلاعات امریکا، با افشای عملیات جاسوسی این کشور در سایر کشورها، باعث تحت فشار قرار گرفتن دولت آمریکا شده است. از این رو باراک اوباما رئیس جمهور امریکا و دولت این کشورها به طور مداوم در حال توجیه همپیمانانشان درباره علت تجسس از آنها هستند.






ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum401/thread58988.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: