۱۳۹۲ آبان ۸, چهارشنبه

زیبا هوای حوصله ابــــــری است ...

زیبا ...





زیبا هوای حوصله ابــــــری است ؛



چشمـــــی از عشق ببخشایم



تا رود آفتاب



بشوید دلتنگـــــی مرا ...





زیبا ...



هنوز عشق در حول و حوش چشم تو میچرخد



از من مگیر چشم !



دست مرا بگیر و کوچه های محبت را با من بگرد !





یادم بده چگونه بخوانم ؛



تا عشق در تمــــامی دلها معنا شود .



یادم بده چگونه نگاهت کنم ؛



که تردی بالایت ،



در تند باد عشق نلرزد !





زیبا ...



آنگونه عاشقم که حرمت مجنون را احساس میکنم ؛



آنگونه عاشقم



که نیستان را ، یک جا هوای زمزمه دارم !



آن گونه عاشقم ...



که هر نفسم شعر است !





زیبا ...



چشم تو شعر ؛



چشم تو شاعـــر است .



من دزد شعـــر چشم های تو هستم !






زیبا ...



کنار حوصله ام بنشین !



بنشین مرا به شط غزل بنشان



بنشان مرا به منظره ی عشق



بنشان مرا به منظره ی باران



بنشان مرا به منظره ی رویش ؛



من ...



سبــــــز میشوم !





زیبا ستاره های کلامت را ،



در لحـــــظه های ساکت عشق



بر من ببار !





بــــر من ببار



تا که برویم بهـــار وار



چشم از تو بود و ...



عشـــــق



بچـــرخانم بر حول این مدار .





زیبا . . .



زیبا ، تمام حرف دلم این است ؛



مـــن عشق را به نام تو آغاز کرده ام ،



در هــــــر کجای عشق که هستی



آغـــــــــــــــاز کن مــــرا ... !






شاعـــــر : محمدرضا عبدالملکیان




دانلود این شعر با صدای مرحوم خسرو شکیبایی




کد:



http://s2.picofile.com/file/7569849030/mehrabani1_khosro_shakibaei.mp3.html









ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum385/thread59018.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: