۱۳۹۱ آذر ۸, چهارشنبه

چقدر بهای آمدن تو سنگین است ...






















آقا ...
چقدر بهای آمدن تو سنگین است.





ابو عمارها، نوری ها، طوسی ها، بصیرها و حلاج ها، در آن جنگ نابرابر و سخت در مقابل دژخیمان زمان جانبازی ها كردند، اما تو نیامدی. به نظر می رسید بهترین زمان ظهورت، سال های شصت و اندی باشد. آخر مگر بهای آمدن تو چیست كه آن روح خدا از پس آمدنت نیمه ی خردادها را آرزو می كرد؟ آقاجان جنگ سختی دیگر در گرفته؛ علی محمدی ها، شهریاری ها، قشقایی ها، احمدی روشن ها در این جنگ نرم علمی، با مظلومیت حسن (ع) گونه ای به شهادت رسیدند، اما باز تو نیامدی. مولا جان، آن دژخیمان دست از تعقیب برنداشته اند، تعدادشان بیشتر شده، ابزارشان نیز، حملات سنگین ماهواره هایشان هم كه خودت بهتر میدانی، لحظه ای قطع نمی شود. تو را به اضطراب عمه ات زینب(س)، برایمان دعا كن تا همچون روز های سخت دیروز بتوانیم خاكریزهای از دست رفته ی فرهنگی مان را دوباره فتح كنیم. آقا دعایشان كن؛ بحرینی ها، یمنی ها، اهالی مظلوم غزه و دیگر مردم ستمدیده جهان را، تا جرأت كنند و با مدد تو در معبرهای باریك خیابان های تاریك شهرهایشان با خنجرهای خون دیده و تیرهای آه چشیده حركت كنند و به صف منسجم دژخیمان دولتی و خانه های عنكبوتی صهیونیسم حمله برند كه "ولینصرن الله من ینصره ".
اما نه، انگار اشتباه كردم، بهای آمدن تو چندان هم سنگین نیست. این ما هستیم كه خمود و تنبل بوده، كارهای كوچك خود را سنگین می انگاریم .



آری این كه عمل به تكالیف خود را برای آمدنت كافی دانسته و منتظر نتیجه باشیم و با این فرض بنشینیم و دست به دعا برداریم تا تو بیایی، اشتباهی استراتژیك است.



اما حقیقت این است، اصلاً قرار نیست تو بیایی؛ قرار است كه ما به سوی تو حركت كنیم و با نیتی مخلصانه و عملی با بصیرت پشت سر ولی امرمان باشیم و زمینه ی ظهورت را فراهم كنیم.

آقای خوبم، دعایمان كن برای فراهم كردن زمینه ی ظهورت، عزم مان جازم تر، نیتمان خالص تر و بصیرتمان روز افزون شود.





منبع: مجله سبز سرخ







منبع: انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



http://www.nooreaseman.com/forum296/thread46370.html



تبادل لينك

هیچ نظری موجود نیست: