۱۳۹۲ شهریور ۹, شنبه

ایجاد صفحه facebook برای تمسخر وهابیت






بررسی های انجام شده در فضای مجازی نشان می دهد که طی چند ماه اخیر تعداد زیادی صفحات در سایت facebook توسط افراد ناشناس ایجاد شده که هدف از همه این صفحات، تمسخر وهابیت و انتقاد از اندیشه انحرافی این مکتب ساختگی است.



برای نمونه یکی از جدید ترین صفحات ساخته شده برای تمسخر وهابیت، صفحه ای است به نام "د. أبو البراء وأصدقاؤه". در واقع سازنده این صفحه یک فرد تخیلی و توهمی به نام "أبو البراء" را در نظر گرفته و این صفحه را به نام او و دوستانش ساخته است.




مدیر این صفحه، با انتشار اخبار، مطالب، مقالات و تصاویر تمسخر آمیز از وهابیون، سعی دارند اندیشه انحرافی این مکتب را بیش از پیش نمایان سازد.




مدیر صفحه "د. أبو البراء وأصدقاؤه"، این شخصیت خیالی را یکی از اعضای "کمیته أمر به معروف و نهی از منکر" سعودی معرفی کرده و از زبان وی می گوید: بنده شمشیری هستم که برای مبارزه با سکولارها، لیبرال ها، آتش پرستان، شیعیان، بت پرستان و غیره آمادگی کامل را دارم.




گفته می شود این صفحه و دیگر صفحات مشابه آن، به سرعت و به شدت مورد استقبال کاربران فضای مجازی جهان عرب قرار گرفته است. بطوری که برای نمونه صفحه "د. أبو البراء وأصدقاؤه" در مدت زمان کمتر از یک هفته توانسته بیش از 33 هزار دوست (لایک) برای خود بگیرد که بسیاری از آنان در مطالب مختلف این صفحه مشارکت می کنند و نظر می دهند.







ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum55/thread55504.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: