۱۳۹۲ شهریور ۸, جمعه

به خواندن وصیت نامه شهدا اهتمام ورزیم


سلام دوستان گرامی

اهمیت مرور وصیت نامه های شهدای گرانقدر به انسان این امکان را میدهد تا بسیاری از مواردی که باید از یادمان نرود و متأسفانه رفته است را احیاء سازد . شاید چرخش ما در این برهه در دور باطل معضلات اجتماعی به این خاطر است که کلام رهگشای آنان را مطالعه نمی کنیم . باور بفرمائید در لابلای سخنان پر معنای آنان بسیاری از مجهولات و گمشده ها پیدا میشوند . و انسان روحش با نشاط می گردد وقتی آن نسخه های شفا دهنده را برای امراضی که گهگاه دچارش هستیم و توسط آنها دلمان می گیرد بکار میبریم .

امام خمینی درباره مطالعه وصیت نامه شهدا می فرمایند:

هرکدام از این وصیت نامه­ها و خاطرات این جوانان را که انسان می­خواند، تصویری از انقلاب یک نفر آدم را در آن می­بیند و خودش منقلب کننده و درس دهنده است.

این وصیت نامه‏ ها انسان را می‏ لرزاند و بیدار می‏کند



مقام معظم رهبری نیز به مطالعه وصیت نامه شهدا اهتمام ویژه ای دارند:

این وصیت‌نامه‌هایى که امام مى‌فرمودند بخوانید، من به این توصیه‌ى ایشان خیلى عمل کرده‌ام. هرچه از وصیت‌نامه‌هاى همین بچه‌ها به دستم رسیده - یک فتوکپى، یک جزوه - غالباً من اینها را خوانده‌ام؛ چیزهاى عجیبى است. ماها واقعاً از این وصیت‌نامه‌ها درس مى‌گیریم. این‌جا معلوم مى‌شود که درس و علم و علم الهى، بیش از آنچه که به ظواهر و قالب هاى رسمى وابسته باشد، به حکمت معنوى - که ناشى از نورانیت الهى است - وابسته است.






ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum260/thread55475.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: