۱۳۹۲ شهریور ۷, پنجشنبه

از ليبرال‌ترين وزير ارشاد تا معنای عدالت


از ليبرال‌ترين وزير ارشاد تا معنای عدالت




نقل قول:








مطمئن باشيد که لحظه‌اي در ترويج و حمايت از بي‌حجابي، اختلاط محرم و نامحرم، خيانت زن به شوهر و بالعکس، بي‌حيايي رسانه‌اي و مطبوعاتي، و ساخت فيلم از زندگي دختران بي‌حجاب و فمنيست ... باد زدن و منت کشي اصغر فرهادي، مخالفت با گشت ارشاد، کوتاهي نخواهند کرد!





به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:



ليبرال‌ترين وزير ارشاد



خدمت باسعادت رئيس جمهور منتخب آقاي روحاني عرض مي‌شودکه:

اگر به دنبال يک وزارت ارشاد ليبرال، متساهل، غربگرا و خاتمي‌پسند هستيد وزير فعلي ارشاد را با عواملش (مخصوصا معاون سينمايي فعلي دکتر شمقدري) حفظ کنيد و مطمئن باشيد که لحظه‌اي در ترويج و حمايت از بي‌حجابي، اختلاط محرم و نامحرم، خيانت زن به شوهر و بالعکس، بي‌حيايي رسانه‌اي و مطبوعاتي، و ساخت فيلم از زندگي دختران بي‌حجاب و فمنيست با هزينه بيت‌المال، دعوت از گلشيفته فراهاني براي بازگشت به ايران، باد زدن و منت کشي اصغر فرهادي، مخالفت با گشت ارشاد، جايزه دادن به سينماگران ضد انقلاب و عوامل دخيل در آتش‌آفروزي سال ۸۸ و افزايش ساخت تئاترهاي مهوع جنسي (مثل هدا گابلر) کوتاهي نخواهند کرد!



* کارنامه فعلي وزارت ارشاد بهترين تضمين براي تداوم اين سياستها در دولت شما خواهد بود!



خاورميانه!



۱- همگان مي‌دانند «خاورميانه» يک واژه تحقيرآميز استعماري است که اروپايي‌ها براي ناميدن منطقه غرب آسيا و شمال آفريقا به کار برده و به دليل سلطه رسانه‌اي و علمي در جهان رايج کرده‌اند! معناي حقيقي اين واژه آن است که مرکز جهان اروپاست و ساير نقاط (از جمله غرب آسيا و شمال آفريقا) حاشيه و فرع آن به شمار مي‌آيند!



۲- در اين وسط بانک مرکزي آمده و به يک بانک خصوصي به نام بانک خاورميانه مجوز فعاليت داده و تاکيد نموده که اين اسم بايد به زبان فارسي روي شعبات اين بانک خودنمايي کند!



۳- چه مي‌توان گفت جز بي‌سوادي و بي‌تفاوتي و بي‌خيالي و جهالت و...!



۴- البته از بانک مرکزي و مديريت آن که ظرف مدت يکي دو ماه ارزش پول ملي آمريکا در ايران را به دو برابر افزايش دادند (سال گذشته) دادن چنين گاف‌هايي نه تنها عجيب نيست بلکه طبيعي و عادي تلقي مي‌شود!



چاپلوسان و دولت آينده



نعمت‌زاده(رئيس ستاد انتخاباتي حسن روحاني): در دولت حسن روحاني چاپلوسان جايي ندارند و اميدواريم که منتقدان جايگاه خود را پيدا کنند! (مطبوعات هفته پيش)

۱- ان‌شاءالله که چنين باشد!



۲- ما اين حرفها را جدي مي‌گيريم و دولت آقاي روحاني را با اين مقياس خواهيم سنجيد.

۳- و اميدواريم که چنين که فرموده‌اند باشد و خلف وعده نشود و فراموششان نگردد!

۴- و ان‌شاءالله که جناب نعمت زاده از بيان اين جملات پيشيمان نشوند!



معناي عدالت



۱- براساس قانون اساسي همه مقامات کشور (رئيس جمهور و...) در برابر قانون برابرند و تفاوتي با ساير شهروندان عادي ندارند.



۲- قاضي يک دادگاه که در مسير انجام وظيفه خود براي احمدي‌نژاد احضاريه فرستاده و او را به عنوان متهم به دادگاه احضار کرده مورد هجوم همه‌جانبه بعضي‌ها واقع شد که چرا «خودسرانه» چنين کرده است!



۳- به نظر دوستان ارجمند، قاضي دادگاه در انجام وظايف خود مستقل نيست و بايد از آنها اجازه بگيرد؟

۴- وقتي امير مومنان(ع) در دادگاه کوفه و در برابر يک مدعي مسيحي حاضر مي‌شود (آن هم در مقام خليفه رسول‌الله) چرا بايد احضار «احمدي‌نژاد» به دادگاه نظام جمهوري اسلامي به مذاق برخي خوش نيايد؟



۵- وقتي قاضي دادگاه به دليل احضار احمدي‌نژاد به دادگاه آن هم در آذرماه امسال (پس از خاتمه دوران رياست جمهوري) مورد هجوم رسانه‌اي و سياسي قرار بگيرد توقع داريد قاضي ديگري جرئت کند و مسئولان ارشد را در زمان مسئوليتشان به دادگاه بکشاند و حق ملت را از آنها مطالبه کند؟



۶- در چنين شرايطي چگونه قوه قضائيه به خودش اجازه بدهد جلوي مفاسد اقتصادي و اداري و مسئولان فاسد را بگيرد و متخلفان را به سزاي اعمالشان برساند؟





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread55423.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: