۱۳۹۲ شهریور ۹, شنبه

کتاب استفتائات پزشکی آیت الله شیرازی منتشر شد






در پی درخواست های مکرر و گسترده جمعی از پزشکان و مقلدان حضرت آیت الله سید "صادق شیرازی" مبنی بر ارائه مجموعه استفتائات پزشکی و درمانی طبق فتوای معظم له، مرکز نشر آثار و اندیشه های حضرت آیت الله شیرازی با همکاری واحد استفتائات مرجعیت جلیل القدر شیعه، اقدام به چاپ کتاب استفتائات پزشکی طبق فتوای ايشان نموده است.



این کتاب نفیس که در 256 صفحه، توسط انتشارات رشید به زیور طبع آراسته شده است، شامل احکام تکلیفی، وضعی و اخلاقی می باشد که از فصول این کتاب می توان به موارد ذیل اشاره کرد:




بخش اول، احکام پزشکان: 1. آموزش پزشکی 2. طهارت و نجاست 3. نگاه، لمس و معاینه 4. اضطرار و تشخیص موارد آن 5. ارتباط با بیمار و حفظ اسرار وی 6. تشخیص و درمان پزشکی 7. دارو 8. آزمایش و آزمایشگاه 9. شبیه سازی 10. باروری و جلوگیری از آن 11. زایمان و سقط جنین 12. جراحی 13. پیوند و تشریح 14. دندانپزشکی 15. ضمان و دیه.




بخش دوم، احکام بیماران: 1. طهارت و نجاست 2. وضو 3. غسل 4. تیمم 5. نماز 6. روزه 7. ازدواج و زناشویی.




متقاضیان می توانند جهت تهیه این کتاب به نمایشگاه مؤسسه فرهنگی رسول اکرم صلی الله علیه وآله واقع در شهر مقدس قم، خیابان ارم، مقابل حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گذرخان، جنب مسجد امام رضا علیه السلام، پلاک 240 مراجعه نمایند.





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum55/thread55601.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: