۱۳۹۲ شهریور ۹, شنبه

صـــف اول مــدافعــان حــــرم


صف اول مدافعان حرم




سوریه در حالی در آتش تعصب های جاهلی تکفیری ها، سلفی ها و القاعده می سوزد و مردم بیگناهش ناباورانه ویرانی کشورشان و قتل عام هم وطنانشان را نظاره می کنند که اتحاد غربی، عربی و عبری علیه شان شکل گرفته است تا انتقامش را از مشی و مرام سیاسی مردم سوریه در طی سالیان گذشته بگیرد.






به گزارش فرهنگ نیوز ،حقیقتی که امروز در سوریه نمایان است نشان می دهد تحلیل هایی که جنس اتفاقات سوریه را از جنس تونس و مصر و لیبی می دانستند متفاوت است. زمانی که اولین جرقه ها در سوریه علیه حاکمیت مرکزی شروع شد، غربی ها بر خلاف موضع گیری های قبلی شان در قبال کشورهای دیگر عربی که با تاخیر و پس از رصد وقایع موضع گیری می کردند ، به دلیل کینه ای که از سوریه در محور مقاومت داشتند موضعی سریع بر علیه نظام سیاسی سوریه گرفتند.



اما در سوریه چه خبر است؟



اگر جنگ داخلی است و مردم بر علیه حکومت بشار اسد می جنگند، تعداد قابل ملاحظه ی نیروهای شبه نظامی و تروریست هایی که از کشورهای مختلف به سوریه آمده اند، در کجای این معادله قرار دارند؟



اگر جنگ مذهبی است، که یک سوی آن اهل سنت و سوی دیگر شیعیان و علویان اند، پس طرفداری اهل سنت از بشار اسد و دفاعشان از حرم حضرت زینب چگونه معنی می شود.



اما واقعیت با آنچه رسانه ها نشان می دهند متفاوت است. بنگاه های خبرپراکنی غربی موظف به داخلی نشان دادن و مذهبی نشان دادن جنگ در سوریه هستند اما بهترین توصیف از جنگ سوریه و این روزهای منطقه، نگاه امام راحل است، اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی.



گروهی که به اسم مسلمانی، مسلمان می کشند و برایشان فرقی نمی کند چه شیعه باشد و چه سنی، چه در افغانستان باشد، چه پاکستان و چه سوریه و چه عراق، چه زن باشد و چه کودک در کدامین مرام اسلامی جایز است؟ کدام عالم شیعی و سنی تا کنون جواز به این چنین کشتار بی رحمانه ای داده است.



تنها شیوخ اسلام آمریکایی هستند که با فتاوایشان آمریکا را برای رسیدن به اهداف استعمارگرایانه اش کمک نموده اند.



تحلیل وقایع این روزهای سوریه را باید در پیام قطعنامه ی امام راحل جستجو کرد، آنجا که حضرتش خشم و غیرت انقلابی اش و دلسوزی اش برای امت اسلام در قلم اش نمایان می شود که می نویسد:« پیامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پیروان خود بوده است که متاسفانه با سیاست‌های غلط حاکمان دست نشانده به خاک مذلت نشسته اند. مگر مسلمانان جهان فاجعه قتل عام صد‌ها عالم وهزاران زن و مرد فرقه ‌های مسلمین را در طول حیات ننگین آل سعود و نیز جنایت قتل عام زائران خانه خدا را فراموش می‌کنند؟ مگر مسلمانان نمی بینند که امروز مراکزوهابیت در جهان به کانون‌های فتنه و جاسوسی مبدل شده اند، که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملا‌های کثیف درباری، اسلام مقدس نما‌های بیشعورحوزه ‌های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب وسازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه ها، و دریک کلمه “اسلام امریکایی ” را ترویج می‌کنند؛ و از طرف دیگر، سر بر آستان سرور خویش، امریکای جهانخوار، می‌گذارند.»



وهابیت که روزی مسلمانان را در سرزمین وحی به خاک و خون کشید و حرم ائمه بقیع را تخریب کرد امروز در سوریه به بی رحمانه ترین شکل خون شیعه و سنی را به هم آغشته است و به حرم های صحابی پیامبر اهانت می کند و بی شرمانه اعلام کرده است که قصد تخریب حرم مطهر زینبیه را دارد.



مرام و مسلک اسلام آمریکایی این چنین است که پیراونش را در ترغیب می کند برای کشتن مسلمانان جان خود را از دست بدهد ولی در مقابل اسراییل و جنایاتش سکوت کند. این همه مفتی های رنگارنگ عربی که امروز حکم جهاد علیه بشار اسد می دهند در زمان جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه چرا فتوا ندادند؟ چرا زنان و مردان کشورهای عربی را برای جنگ با صهیونیست ها ترغیب نمی کنند؟



اسلام آمریکایی است که دوست اسراییل است و دشمن دشمنان اسراییل. حزب الله در لبنان و بشار اسد در سوریه امروز بخاطر مبارزه علنی علیه اسراییل و آمریکا در منطقه مورد هجوم مفتی های اسلام آمریکایی قرار دارند. اسلام امریکایی است که تهجر و جمودش آن را ابزار دست دشمنان اسلام کرده است. اسلام آمریکایی است که ریختن خون مسلمان برایش از خوردن آب مباح تر است. اسلام آمریکایی است که میتواند در مجلس افطاری کاخ سفید و شیمون پرز شرکت کند.



واقعیت تلخ آن است که وهابی ها و سلفی های آمریکایی در صدد اند که با حرم زینبیه آن کنند که در بقیع و سامرا کردند. سوریه امروز خط مقدم مبارزه با اسلام آمریکایی است و بشار در سوریه و نصر الله در لبنان امروز در صف اول مدافعان حرم ایستاده اند، باید محکم در کنارشان ایستاد و پشتیبانشان بود.



منبع: خبرنامه دانشجو





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum282/thread55603.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: