۱۳۹۲ تیر ۵, چهارشنبه

حسن روحانی: آیت‌الله خامنه‌ای ذخیره خداوند برای بعد از امام بود

به گزارش جهان به نقل از مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی در سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در تیرماه ۹۱ خاطره ای از حادثه ۶ تیر و سوء قصد به جان آیت الله خامنه ای بیان کرد.



حادثه ۶ تیر ۱۳۶۰ و سوء قصد به جان امام جمعه محترم تهران و نمایندة امام در شورای عالی دفاع آن زمان، یعنی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود، که خوشبختانه خداوند اراده کرده بود تا جان رهبری آینده را حفظ کند. من بعدها پزشک و جراح متخصصی که معالجه ایشان را برعهده داشت، ملاقات کردم. او به من گفت از نجات جان ایشان مأیوس بودیم و بازگشت سلامت ایشان از لحاظ پزشکی بسیار بعید بود. ولی زمانی که دیدیم نبض برگشت و جریان خون به تدریج طبیعی شد، فهمیدم که ایشان حتماً باید مسئولیت بزرگی را برعهده گیرند که سلامت ایشان ناباورانه برگردانده و جان ایشان حفظ شده است. این اراده حق بود که این ذخیره برای بعد از امام، برای نظام و کشور بماند تا بتواند این پرچم را بر دوش گیرد و راه امام را ادامه دهد و ما را در فراز و نشیب حوادث تاریخی در مسیر صحیح انقلاب رهنمون شود.



این اراده حق بود که این ذخیره برای بعد از امام، برای نظام و کشور بماند تا بتواند این پرچم را بر دوش گیرد و راه امام را ادامه دهد و ما را در فراز و نشیب حوادث تاریخی در مسیر صحیح انقلاب رهنمون شود.




جهان نيوز - حسن روحانی: آیت‌الله خامنه‌ای ذخیره خداوند برای بعد از امام بود





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread52134.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: