۱۳۹۲ تیر ۹, یکشنبه

شبکه "shia+" راه اندازي شد

این شبکه اجتماعی طبق قوانین اسلامی اداره می شود و هرگونه موارد از جمله تصاویر و فیلم های غیر اخلاقی و مستهجن باعث حذف حساب کاربری افراد می شود.







به گزارش شيعه آنلاين، شبکه اجتماعي "shia+" راه اندازي شد تا يک فضاي مجازي ديگر براي جوانان شيعه فراهم شده باشد.



بر اساس قوانين شبکه اجتماعي "shia+"، این شبکه صرفا جهت امور مذهبی نیست ولی تمام محتوای اشتراک گذاری شده در آن باید بر اساس موازین اسلامی و شرع تشیع باشد.



اين شبکه اجتماعي که خصوصي است و متعلق به هيچ حزب سياسي نيست، همچنين اعلام کرده که کاربران بايد از هرگونه فعالیت سیاسی در شیعه پلاس خودداری فرمایند.



"shia+" در بخش قوانين خود اعلام کرده که تمامی فعالیت هایی که مربوط به سیاست یا امور حکومتی باشد در این شبکه حذف خواهد شد و در صورت تکرار با کاربر متخلف بر خورد خواهد شد.



این شبکه اجتماعی طبق قوانین اسلامی اداره می شود و هرگونه موارد از جمله تصاویر و فیلم های غیر اخلاقی و مستهجن باعث حذف حساب کاربری افراد می شود.



ناگفته نماند شیعه پلاس همچنين اعلام کرد که محدودیتی برای ادیان مختلف ندارد اما باید تمام شئونات و دستورات اسلامی و مکتب تشیع در آن رعایت شود.



از ديگر قوانين اين شبکه اجتماعي اين است که قراردادن محتوای ترویج دهنده خشونت یا نشان دهنده صحنه های دلخراش، تنفر یا توهین و بی احترامی به عقاید و سلایق دیگران، مطالب افترا آمیز، مستهجن، نژادپرستانه و ناسزاگویی به اشخاص حقیقی و حقوقی تخلف به حساب می آید و باعث حذف حساب کاربری می شود.



بر اساس قوانين "shia+" توهین به دیگر فرق اسلامی ممنوع است اما نقد و بررسی عقاید و غيره آن ها مجاز است.





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum138/thread52270.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: