۱۳۹۲ تیر ۶, پنجشنبه

شهید شاطری را بیشتر بشناسیم(کلیپ صوتی)


شهید شاطری را بیشتر بشناسیم




















دانلود کلیپ صوتی استاد پناهیان در مورد شهید شاطری


دانلود با حجم 1.1mb








کسانی که این بزرگ مرد رو نمیشناسن توصیه میکنم حتما دانلود کنن

شهید شاطری از زبان حجت الاسلام پناهیان :

خدا شاهد است من دیروز که خبر شهادت ایشون رو شنیدم افسرده شدم

خدا شاهد است عطر و بوی بعد از عملیاتها که خبر شهادت رفقارو میدادن تو جانم زنده شد

4 - 5 سال پیش من با آقای شاطری در سفارت ایران در لبنان آشنا شدم

سفرای بعدی که میرفتم به عشق دیدن ایشون میرفتم

آدم اهل عمل ، اخلاص

...

خدایا شاهد باش این شهید ما بدست اشق الاشقیا شهید شد

...

شهادت شهید شاطری کمتر از شهادت شهید عماد مغنیه نبود

...

خدا شاهده یه موی شهید شاطری در بدن مدیران میانی جامعه ما باشه

یک هفته طول نمیکشه حضرت ظهور خواهد فرمود

...

چند وقت پیش از محل ماموریتش بهم زنگ زد گفت فلانی تو باید بیای اینجا

باید ببینی آقا جطوری دل هارو تسخیر کرده

...

من به خانوادشون تبریک میگم

و میخوام به مقام معظم رهبری تسلیت بگم

بگم آقا یکی از نوادر کسانیکه می تونست شمارو ، انقلاب رو ، امام رو

به جهان معرفی کنه از دست دادیم

و

...








ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum260/thread52143.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: