۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۸, شنبه

مهندس ...وکیل .....الهیات


مهندس ...وکیل .....الهیات










یه شب سه نفر اشتباهی دستگیر می شن و در نهایت ناباوری به اعدام روی صندلی الکتریکی محکوم می شن....







نوبتِ نفر اول میشه که بشینه روی صندلی.

وقتی می شینه میگه : من توی دانشگاه، رشته الهیات خوندم و به قدرت بی پایان خدا اعتقاد دارم ....

می دونم که خدا نمی ذاره آدم بی گناه مجازات بشه ....

کلید برق رو می زنن ... ولی هیچ اتفاقی نمیفته ....به بی گناهیش ایمان میارن و آزادش می کنن ...

نفر دوم می شینه روی صندلی و میگه : من توی دانشگاه حقوق خوندم ....


به عدالت ایمان دارم و می دونم واسه آدم بی گناه اتفاقی نمیفته ...

کلید برق رو می زنن و هیچ اتفاقی نمیفته...به بی گناهی اون هم اعتقاد میارن و آزادش می کنن ....

نفر سوم میاد روی صندلی و میگه : من توی دانشگاه , رشته برق خوندم و به شما میگم که وقتی این دو تا کابل به هم وصل نباشن، هیچ برقی وصل نمیشه به صندلی؛

خوب بقیه داستان هم مشخصه، مسئولان زندان مشکل رو می فهمن و موفق به اعدام فرد می شن....




نتیجه: لازم نیست همه جا راه حل مشکلات رو عنوان کنید






: |



jaleb-jaleb.persianblog.ir













ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum278/thread50817.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: