۱۳۹۲ خرداد ۷, سه‌شنبه

نبش قبر دوباره اين بار براي يافتن طلا !

آيا طلا و عتيقه جات از "حجر بن عدي" با ارزش است؟! يا افرادي که در اين قبرها خاک شده اند از اين صحابي جليل القدر داراي مقامي والاتر بوده اند؟!



به گزارش شيعه آنلاين، هنوز افکار عمومي جهان از نبش قبر صحابي جليل القدر "حجر بن عدي" را فراموش نکرده اند که يک بار ديگر وهابيون دست به نبش قبر زدند.



در همين راستا رسانه هاي سعودي از نبش تعدادي قبر که به 70 سال پيش مربوط مي شود،‌ در منطقه "الخريبه" در حومه شهر "تبوک" در عربستان سعودي خبر دادند.



اين رسانه هاي در ادامه افزودند: بررسي هاي اوليه انجام شده و نحوه اين نبش قبرها نشان مي دهد افرادي که دست به چنين کاري زده اند، به دنبال طلا و عتيقه جات بودند.



انتشار اين خبر در رسانه هاي سعودي، موجي از خشم و انزجار را در فضاي مجازي سعودي و صفحات سايت هاي اجتماعي به دنبال داشت.



کاربران سعودي نبش قبر و حرمت شکني انجام شده را به شدت محکوم کرده و خواستار رسيدگي فوري و محاکمه اين افراد جنايتکار شدند.



لازم به ذکر است، کاربران سعودي در حالي خواستار رسيدگي فوري و محاکمه اين جنايکاران شدند که پس از نبش قبر "حجر بن عدي" هيچ واکنشي از خود نشان نداده و کوچک ترين درخواستي در آن موضوع نداشتند.



در پايان اين پرسش مطرح مي شود که آيا طلا و عتيقه جات از "حجر بن عدي" با ارزش است؟! يا افرادي که در اين قبرها خاک شده اند از اين صحابي جليل القدر داراي مقامي والاتر بوده اند؟!




















ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum55/thread51222.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: