۱۳۹۲ خرداد ۷, سه‌شنبه

بزودی «از خدا بپرس» رونمایی خواهد شد

به گزارش شيعه آنلاين به نقل از تابناک، کداميک از کتب مقدس الهي مي توانند به مهمترين ترين و بيشترين سوالات انسان پاسخ دهند؟ آيادانشمندان با بررسي آيه ي چهارم سوره ي قيامت در قرآن به تفاوت اثر انگشت در انسانها دست پيدا کردند، يا با بررسي آيه ي چهلم سوره ي ياسين به گرد بودن زمين،و يا با بررسي آيه ي هفتادو نهم سوره ي نحل راز پرواز در آسمان را دريافتند؟در واقع با اندکي تفکردر آيات قرآن کريم که بيش از 1400 سال از نزول آن مي گذرد مي توان پاسخ خيلي از پرسش ها را دريافت.



به زودي انتشارکتاب «از خدابپرس» به کمک انديشمندان و متفکران حوزه هاي گوناگون خواهد آمد تا با نگاهي دقيق تر به آيات قرآن،به راهکارهاي علمي و عملي اين کتاب آسماني در عرصه هاي مختلف زندگي بشر پي ببرند. محققان دانشکده خبر طي دو سال با بررسي موضوعي 6236آيه ي قرآن و چينش اين آيات به ترتيب شان نزول در هفت حوزه ي تاريخي، اقتصادي، سياسي، فرهنگي، علمي، حقوقي و اخروي با متن عربي و ترجمه هاي فارسي و انگليسي مدعي ارايه ي پاسخ به بيشترين سوالات انسان در عرصه هاي مختلف زندگي هستند.



اشاره به عناوين آفرينش زوج ها در حوزه ي علمي، کم فروشي در حوزه ي اقتصادي، چشم چراني در حوزه ي فرهنگي،طلاق در حوزه ي حقوقي، حکومت داري در حوزه ي سياسي، پيامبران در حوزه ي تاريخي و بهشت در حوزه ي اخروي تنها معرف بخشي از صدها عنوان موجود در فصول مختلف اين کتاب است که بي ترديد با تفکر و تدبر در آنها مي توان استفاده ي کاربردي از قرآن کريم را جهت بهتر زيستنمد نظر قرار داد.



اين کتاب هزار صفحه يي که توسط انتشارات بين الملل سازمان تبليغات اسلامي به چاپ خواهد رسيد قرار است در بيست و يکمين نمايشگاه بين المللي قرآن رو نمايي شود.





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum55/thread51220.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: