۱۳۹۲ خرداد ۵, یکشنبه

با 10 هتل مدرن و شگفت انگیز دنیا در آینده آشنا شوید


با 10 هتل مدرن و شگفت انگیز دنیا در آینده آشنا شوید






در دنیایی که همه چیز شکل آینده‌ نگرانه ‌ای به خود گرفته، حتی محل تفریح و اسکان افراد علاقه‌ ند به سفر و گردشگری هم دیگر به شکل سابق نیست. پیشرفت تکنیک های ساخت و ساز، تغییر ذائقه طراحان معماری و البته افزایش روحیه هیجان‌ طلب مخاطبان باعث شده تا حتی هتل‌ های آینده هم شمایلی مدرن با امکاناتی غیرقابل تصور دست ‌کم برای حال پیدا کنند. در این پست با 10 هتلی که در آینده به گردشگران لوکس ‌پسند بین‌المللی، خدمات رفاهی و اسکانی خواهند داد، آشنا می‌شویم.

1. Death Star Lunar Hotel Complex




چرا باید فکر سفر به هتلی روی کره ماه را داشت وقتی که گروه معماران هیریم مجموعه هتل‌های لونر را همین جا روی زمین احداث خواهند کرد؟ این هتل‌های فوق‌مدرن و شیک در باکو ساخته خواهند شد که شامل 2 پروژه ویژه هستند. یکی از آنها سازه‌ای خارق‌العاده به شکل دث‌استار از فیلم جنگ‌های ستاره‌ای است و دیگری هم ساختمانی است که درست نقطه مقابل آن خواهد بود. چشم‌انداز این هتل به سمت دریای خزر خواهد بود و از نظر ظاهری شما را یاد هلال ماه خواهد انداخت. این هتل 150 متر ارتفاع، 35 طبقه فوق لوکس و 382 اتاق بزرگ خواهد دارد.

2. The Poseidon Undersea Resort




بروس جونز که بیشتر طراحی‌های وی برای خلق زیردریایی‌ها بوده و آنها را به شکلی خاص برای ثروتمندان و افراد معروف طراحی می‌کرد، حالا قصد دارد مهارت خود را در طراحی هتل‌های زیر آب اثبات کند. اولین پروژه وی هم در جزیره‌ای اختصاصی در فیجی اجرا خواهد شد. این سازه یک هتل ویژه است که مجموعه اتاق‌های آن در محوطه‌ای وسیع زیر آب قرار دارد و هر کدام از سوئیت‌هایش 50 متر خواهد بود. این مجموعه لوکس در یک دریاچه 20 هزار مترمربعی زیبا واقع شده و البته نام هزار مهمان اول این هتل به عنوان یادگاری روی کف این مجموعه حک خواهد شد؟

3. Waterworld



منظورمان فیلم سینمایی «دنیای آب» کوین کاستنر در سال 95 نیست. این نام اقامتگاه تفریحی 400 تخت‌خوابی بسیار حیرت‌آوری در منطقه سونگیانگ چین است که در کمال زیبایی در چشم‌اندازی خارق‌العاده و با استفاده از عناصر و جاذبه‌های طبیعی ساخته شده است. محوطه عمومی آن زیر زمین است و بقیه قسمت‌ها بعداً به آن اضافه شده که شمایلی متفاوت از یک هتل مجلل و خاص را به نمایش می‌گذارد. گروه معماری اتکین آن را طراحی کرده‌اند که حتی برنده بهترین طراحی کانسپت جهان هم شده‌اند. در این اقامتگاه امکان انجام فعالیت‌هایی چون بانجی جامپینگ?و صخره‌نوردی هم وجود دارد که در هتل‌های دیگر جهان مرسوم نیست. البته کافه تریا و رستوران فوق‌العاده آن هم قابل توجه است.

4. Voyager V1 or the Diamond Ring Hotel



این هتل را با نام وویاگر وی‌وان هم می‌شناسند؛ اما اطلاعات کمی درباره‌اش منتشر شده است. شکل ظاهری آن شبیه یک چرخ عظیم 185 متری است. محل احداث آن دبی است و تا به حال جزئیاتی از چگونگی ساخت آن منتشر نشده؛ اما از روی تصاویر منتشر شده از آن در رسانه‌ها می‌توان به نکاتی پی برد.

5. Hotel Pods


وقتی که گروه رفاهی تامسون هالیدی در لندن گزارشی را با عنوان «2024: یک اودیسه تعطیلاتی» منتشر کرد، طراحان تورهای گردشگری برجسته جهان عنوان کردند که هتل‌های آینده حالتی متحرک خواهند داشت و مانند سازه‌های پیش‌ساخته در هر جا که بخواهید، مستقر خواهند شد. این هتل‌ها هم ماجرای همان ایده هستند. سازه‌هایی که مهمانان می‌توانند به شکل دلخواه خود آنها را فرم دهند و سوئیت کاملاً انحصاری خود را داشته باشند. به جز این، قابل بسته‌بندی هستند و می‌توان آنها را به هر جای دیگری برد.

6. Hydropolis



هتل زیر دریایی دیگری که توسط رولند دیترل طراحی شده است و به آن لقب اولین هتل لوکس زیر آب را داده‌اند. این اقامتگاه در عمق 20 متری خلیج‌فارس و در نزدیکی ساحل Jumeira در دبی احداث شده است. استفاده از بتون ویژه و استیل آن را کاملاً ضدآب و مقاوم کرده و دیوارهایش از جنس پلکسی‌گلس است. ظاهر سقف آن شبیه حباب است و اجازه می‌دهد مهمانان به راحتی مخلوقات جذاب زیر آب را ببینند. این مجموعه در کل به 3 بخش تقسیم می‌شود که شامل ایستگاه زمینی، تونل رابط و محوطه اصلی هتل است. در این اقامتگاه 220 سوئیت وجود دارد و کلاً محوط?‌ای 260 هکتاری را شامل می‌شود که وسعت آن تقریباً برابر با هاید پارک لندن است و برای ساخت آن 300 میلیون پاوند هزینه شده.

7. The Lunatic Hotel



برای آن دسته از افرادی که همیشه رؤیای سفر ماه عسل خود را در ماه می‌دیدند، این ایده می‌تواند برآورده شدن آرزوهایشان باشد؛ البته نه به این زودی‌ها و شاید برای نوه‌های‌تان تحقق یافتنی باشد. این هتل ماهواره‌ای توسط آکادمی معماری روتردام هلند و مشارکت چند گروه طراحی دیگر ساخته خواهد شد. گروه، تاریخ تکمیل این هتل را سال 2050 اعلام کرده‌اند. هزینه حمل و نقل و ارسال چندین تن آهن، آب و… به کره ماه همچنان چالشی اساسی برای این پروژه است.

8. The Apeiron Hotel


این پروژه همچنان در مرحله طراحی به سر می‌برد؛ اما در زمان ساخته شدن، دومین هتل 7 ستاره دبی خواهد بود. اولین هتل 7 ستاره دبی در واقع برج‌العرب معروف است. آپیرون هتلی مجلل با 350 سوئیت و دیزاین و دکور اصلی آن چیزی شبیه جنگل خواهد بود. هتلی فوق مدرن با آخرین تکنولوژی روز که دارای دریاچه، ساحل، رستوران، سینما، مرکز خرید، اسپا، گالری و سالن کنفرانس خواهد بود. مساحت کل این مجموعه 200 هزار متر و بلندی آن هم 185 متر است.

9. Aeroscraft: The flying luxury hotel of tomorrow


پروژه‌ای که در واقع یک کشتی فضایی هیبرید 400 تنی خواهد بود و گروه معماران آئروس آن را می‌سازند. نمونه ماکت آن در سال 2008 ساخته شد و ساخت نمونه اصلی آن هم در سال 2010 آغاز شد. مسافران این هتل به نوعی مسافران یک کشتی ویژه خواهند بود که پرواز می‌کند. البته در این هتل پرنده امکاناتی چون 2 زمین فوتبال معلق هم وجود دارد که با 14 میلیون فیت مکعب از هلیوم پر شده و به حالت تعلیق درآمده است. 250 مسافر این مجموعه بی‌نظیر با سرعتی معادل 280 کیلومتر بر ساعت در هوا شناور خواهند بود.

10. The Inflatable Space Hotel



ساخت این هتل برای حفاظت از جان انسان‌ها در فضاست و خارج از جو را به شکل سفری دراماتیک در خواهد آورد. شرکت طراحی بیلگو آئرواسپیس در لاس‌وگاس طراح و سازنده این سازه است که در واقع، یک هتل فضایی اعجاب‌آور است. طراحی و ساخت آن در سال 2007 شروع شده و تا سال 2015 تکمیل خواهد شد. این مجموعه 515 متر بالاتر از زمین قرار خواهد گرفت و نمونه‌های تکمیلی آن به خارج از جو خواهند رفت. هزینه ساخت آن تاکنون از 500 میلیون دلار تجاوز کرده و گویا قرار است هنگام بهره‌برداری، هزینه یک شب اقامت در آن برای هر اتاق 1 میلیون دلار با?د. بهتر است از حالا تا 2 سال دیگر که موعد بهره‌برداری از آن است، پول‌های‌تان را جمع کنید تا شاید این امکان نصیب شما هم بشود!






ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum345/thread51125.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: