۱۳۹۲ خرداد ۸, چهارشنبه

کسی که از اقتصاد تنها «اقتصاد صلواتی» دوران جنگ را می‌فهمد


رادیو فردا از دست جلیلی عصبانی شد





نقل قول:








"کسی که از اقتصاد تنها «اقتصاد صلواتی» دوران جنگ را می‌فهمد عین شلیک کردن به پای خود است."





به گزارش بی باک، رادیو فردا در مقاله ای تحت عنوان روز از نو روزی از نو، جلیلی را "شاگرد وفادار مکتب آیت‌الله خامنه‌ای" نامید و با انتقاد از اقتدار و شجاعت مسئولان جمهوری اسلامی اقرار کرد: "بر اساس این نوع قدرت بخشی، اسلامگرایان برخلاف دهه‌ی شصت خورشیدی دیگر مظلوم‌نمایی نمی‌کنند، بلکه از موضع قدرت سخن می‌گویند."



رسانه رسمی ارگان سازمان سیا جلیلی را احمدی نژاد۲ نامیده و افزود: "با اعلام ثبت نام و تایید صلاحیت سعید جلیلی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار نظرهای وی در حوزه‌ی سیاست داخلی آغاز شد. وی تا پیش از این عمدتا در حوزه‌ی مذاکرات هسته‌ای مواضع آیت‌الله خامنه‌ای را عینا تکرار می‌کرده است."



نویسنده این مطلب از آن جهت دکتر جلیلی را احمدی نژاد ۲ نامیده که دبیر شورای امنیت ملی شجاعانه و مقتدرانه در راستای فرمایشات رهبری گام برمی دارد و از حقوق هسته ای جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی دفاع می نماید.



مجید محمدی نویسنده این رسانه ضد انقلاب در ادامه با حمایت از سیاست های خاتمی و تحریف سخنان سعید جلیلی نوشت: "نزدیکان امنیتی و نظامی آیت الله خامنه‌ای همیشه با سیاست تنش زدایی خاتمی مخالف بوده‌اند. جلیلی در این میان استثنا نیست: «من با این تنش‌زدایی مخالفم.

اصل برای ما تهدید زدایی است نه تنش زدایی... باید گفتمان مقاومت را در جامعه و حکومت، ساری و جاری کنیم. هر چقدر این را جاری کنیم، پیشرفت خواهیم کرد.»



این در حالی است که جلیلی در سخنرانی مزبور، گفته بود:" یکی از این شبهه ها، تنش زدایی است. مگر ما تنش زا بوده ایم؟ من با این تنش زدایی مخالفم. اصل برای ما تهدید زدایی است نه تنش زدایی. یکی از بحث های بسیار مهم و اساسی که وجود دارد این است که ما باید گفتمان مقاومت را در جامعه و حکومت، ساری و جاری کنیم. هر چقدر این را جاری کنیم، پیشرفت خواهیم کرد."



نویسنده هتاک این مطلب اقتصاد مقاومتی را به سخره گرفت و در حالی که گویا بویی از انسانیت و شرف و وطن دوستی نبرده است در ادامه آورد: "کسی که از اقتصاد تنها «اقتصاد صلواتی» دوران جنگ را می‌فهمد عین شلیک کردن به پای خود است."



نوشتن چنین مطالبی از سوی کسانی که از سیاست فقط مزدوری و جیره خواری را می دانند عجیب نیست. این گونه مقاله ها و انتشار آن در رسانه های مدعی حقوق بشر و دموکراسی خود گویای همه چیز است.



قدر مسلم نه تنها نگارنده این مقاله بی مغز بلکه رسانه های انتشار دهنده چنین مطالبی، سیاست های ضدنظام و ضدانقلاب این هرزه نگاران را بیش از پیش برای مردم نمایان می کند و همین هاست که نقاب از چهره معاندان کنار می زند تا حقایق دورن آن ها روشن شود.





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread51245.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: