۱۳۹۲ خرداد ۶, دوشنبه

این روزها در جوان آنلاین چه می‌گذرد؟!


این روزها در جوان آنلاین چه می‌گذرد؟!

سایت جوان آنلاین که وابسته به مجموعه رسانه ای روزنامه جوان است، در دومین اقدام تامل برانگیز خود طی روزهای اخیر اقدام به درج مطلبی درباره یکی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری کرد. این سایت در مطلب خود مدعی شده کاندیدای مذکور از ابتدا گزینه اصلی جریان انحرافی دولت بوده است!



به گزارش ایران فردا- سایت جوان آنلاین که وابسته به مجموعه رسانه ای روزنامه جوان است،‌ در دومین اقدام تامل برانگیز خود طی روزهای اخیر اقدام به درج مطلبی درباره یکی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری کرد. این سایت در مطلب خود مدعی شده کاندیدای مذکور از ابتدا گزینه اصلی جریان انحرافی دولت بوده است! این سایت حدود ده روز قبل نیز نامه ای توهین آمیز را که فرد یا افرادی با عنوان جعلی "جمعی از طلاب قم"! خطاب به حضرت آیت ا... مصباح یزدی نوشته بودند برروی خروجی خود قرار داده بود. البته هر دو مطلب مذکور بلافاصله پس از مدت کوتاهی از این سایت حذف شد اما در همین فاصله کوتاه مورداستقبال فراوان سایتهای مختلف قرار گرفته و دهها سایت به نقل از جوان آنلاین آن را درج کردند.



درباره این دو اقدام تامل برانگیز ذکر چند نکته ضروری است. اول اینکه با مشخص شدن نظر شورای نگهبان درباره کاندیداهای احراز صلاحیت شده این تحلیل که رقابت اصلی بین کاندیداهای اصولگرا خواهد بود در میان بخش عمده ای از جریان اصولگرایی شکل گرفته و طبیعتاً افراد و مجموعه‌های فعال رسانه ای نمی‌توانند درباره نقد یا تایید و رد کاندیداهای دیگر اصولگرا بی تفاوت باشند. اما آیا اینکه رسانه ای مانند جوان - با سابقه و عملکرد مشخص به خصوص طی سالهای اخیر- اینگونه اقدام به عبور از خط قرمزهای اخلاق رسانه ای بکند به راستی نشان از چیست؟






آیا واکنش گسترده ائمه جمعه و علماء و اقشار مختلف طلاب و دانشجویان انقلابی به هتاکی اخیر نسبت به حضرت آیت ا... مصباح یزدی دارای پیام روشنی برای دوستان جوان آنلاین که منتسب به یک تشکیلات شناخته شده ارزشی هم هستند نبود؟ آیا اختلاف سلیقه انتخاباتی با یک طیف اصولگرای دیگر برای دوستان جوان آنلاین مجوزی جهت نسبت دادن کاندیدای بخشی از نیروهای انقلاب به جریان مطرود و منفور انحرافی است؟ به راستی این روزها در جوان آنلاین چه می‌گذرد؟!



مسلماً این مقطع کوتاه اما مهم تاریخ انقلاب اسلامی با ظهور حماسه سیاسی ملت رقم خواهد خورد، اما پس از انتخابات که انشاء الله کاندیدای یکی از این سلیقه‌ها در راس قوه اجرایی کشور قرار خواهد گرفت آیا یادآوری چنین بداخلاقی‌ها و تخریب علمای انقلابی موجب تکدر خاطر و واگرایی در بین نیروهای انقلاب نخواهد شد؟






رسانه ایران فردا از ابتدای مدت کوتاه آغاز به کار خود استقلال از همه گروهها و طیفهای موجود سیاسی و فرهنگی را اعلام نموده اما بنا به رسالت رسانه ای در جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی ذکر این نکته را ضروری می‌داند که انتخابات، محکی جدی برای اخلاقمداری رسانه هاست و نباید ضرورت وحدت و هم افزایی نیروهای انقلاب را فدای اختلاف سلیقه‌ها و گرایشهای زودگذر انتخاباتی کرد. همچنین شایسته است تشکیلات ارزشی و انقلابی که رسانه جوان آنلاین منتسب به آن است نسبت خود را با سایت مذکور برای افکار عمومی روشن نماید تا شائبه‌های انتخاباتی ایجادشده در بین سایر نیروهای انقلاب که مرتبط با بداخلاقی‌های انتخاباتی این رسانه است، برطرف شود.



پ ن : مشخص شد سرچشمه یکیه!!!





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread51142.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: