۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۶, پنجشنبه

منتظر استعفاي احمدي نژاد باشيد!!


منتظر استعفاي احمدي نژاد باشيد!!














بالاخره جناب مشايي هم دل را به دريا زد و پي رد صلاحيت را به تنش ماليد و آمد! ؛از مدت ها قبل شايعه اي منتشر شده است مبني بر اينكه جناب احمدي نژاد استعفاي خود را حاضر كرده است تا در صورت رد صلاحيت رفيق عزيز تر از جانش از آخرين تير تركش خود و آخرين قطره آبروي مانده خود در راه او استفاده نمايد! كه البته اعمال چندين ساله ايشان در دفاع از مشايي نشان مي دهد كه اصلا چنين عملي از احمدي نژاد بعيد نيست.


وقتي اين موضوع را از يكي از اعضاي محترم خبرگان و ائمه محترم جمعه سوال كردم و گفتم مشايي به چه علتي رد صلاحيت مي شود؟ ايشان فرمودند: از سخنان و اظهارات و رفتار جناب مشايي در چند سال اخير -جدا از پرونده هايي كه از قبل در اطلاعات داشته است- بر مي آيد كه ايشان وضعيتش از سه حال خارج نيست،يا كافر است! يا منافق! و يا ديوانه!! حالت ديگري براي ايشان متصور نيست.

وقتي از بخش دوم مطلب سوال كردم كه اگر احمدي نژاد استعفا بدهد چه؟! ايشان گفتند بنده همين مطلب را خدمت مقام معظم رهبري عرض كردم اما ايشان با يك آرامش خاصي پاسخ دادند : هيچ اتفاقي نخواهد افتاد!...بعد اين شعر را خواندند كه : چه غم کشتی امت را که دارد چون تو کشتیبان.







http://aql.blogfa.com/post-519.aspx






ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread50768.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: